سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امور زنان خانواده رئیس جمهور گفت: تیرهای دشمن، اتهامات و شایعات و دروغ‌پراکنی‌ها به سمت ما است اما ما نمی‌ترسیم چرا که در صف اول قرار گرفته ایم و باید برخی شرایط را تحمل کنیم.

خبرگزاری دانا

ائمه جماعت سیستان وبلوچستان گفتند: حماسه 9 دی یکی از افتخارات ملت ایران است که با آگاهی و بصیرت توطئه های دشمن را در 88 خنثی کردند.

خبرگزاری دانا

اسماعیلی طبا با بیان این که تحریم‌های رسانه‌ای تأثیری بر کارکردهای رسانه‌های داخل کشور ندارد، گفت: رسانه‌های معاند روایت غلط خود را بر مخاطبان تحمیل می‌کنند.

خبرگزاری دانا

کمالی با بیان اینکه در خاموش کردن فتنه 88 چند عنصر نقش چشمگیر داشتند، گفت: یکی از این عناصر؛ نقش رهبری است که با درایت و توانمندی، کید دشمن را نقش برآب نمودند و چهره فتنه گران برای مردم نمایان کردند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌ابوالقاسم دولابی گفت: مردم بابصیر و آگاه ایران اسلامی در تمامی فتنه‌ها با بررسی ابعاد حوادث به عمق خباثت دشمنان پی‌می برند و با حضور گسترده در صحنه، توطئه و دسیسه‌های دشمنان را برملا و خنثی می‌کنند.

خبرگزاری دانا

مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه با حضور پرشور مردم و مسئولان در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد.

خبرگزاری دانا

آیت الله نیازی گفت: رسانه‌های داخلی در آن زمان به خوبی وارد عمل شدند و ابعاد فتنه را منعکس کردند و منجر به بصیرت افزایی مردم و پیدایش حماسه 9 دی شد.

خبرگزاری دانا

آیت الله مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد با برشمردن فتنه های متعددی که بعد از انقلاب رخ داد، گفت: ولایت ستیزی اصل مشترک تمامی فتنه ها علیه ایران اسلامی بود.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان گفت: اسلام مدافع شعار " زن، زندگی، آزادی" است لذا دشمنان باید بدانند شعار حیات زن را پیامبر عظیم الشان اسلام زمانی سر دادند که دختران زنده به گور میشدند.

خبرگزاری دانا

9 دی بزرگترین حماسه دشمن شناسی را به نمایش گذاشت و با درایت رهبری و بصیرت مردمی طومار فتنه 88 در هم پیچید.

خبرگزاری تسنیم

بسیاری از افراد در حین نماز از ذکرهایی مثل صلوات، استغفار، دعا برای فرج و... استفاده می‌کنند. اما مراجع تقلید درباره انواع ذکر در نماز نظرهایی دارند که باید به آن توجه شود.

خبرگزاری تسنیم

طرح جدید دیوارنگاره میدان ولی‌عصر (عج) در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سحرگاه امروز رونمایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

انتظار می‌رود دوره آینده شاهد پیشرفت پرونده تبادل اسرا باشد، زیرا نتانیاهو مایل است تا با یک اقدام مردمی مثل آزادی چهار زندانی در دست حماس، دوباره خود را به جامعه اسرائیل معرفی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: دشمن در اتفاقات اخیر با استخدام عوامل و جریان های داخلی، خواص بی بصیرت را به میدان کشاند و با اتکا بر موضوعی که حقیقت نداشت، جریان نادرستی را بر پا کرد.