شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال گذشته حداقل حقوق کارگران 57 درصد افزایش یافت. درصدی بالاتر از میزان تورم سالانه. حالا سوالی که وجود دارد این است که آیا امسال هم حقوق‌ها 57 درصد یا رقمی معادل این عدد افزایش می‌یابد یا نه؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

مادر محمدمهدی کرمی در ویدئویی برای نخستین بار جلوی دوربین حاضر شد و از رئیس دستگاه قضا خواست نسبت به تجدیدنظر حکم اعدام پسرش اقدامات لازم صورت گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد24 نوشت: شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان دولت روحانی در واکنش به اتهامات جواد کریمی قدوسی علیه او و فاحشه خطاب کردن زنان معترض می‌گوید: او یا درد دیده شدن دارد که هر چیزی در فکرش هست را بی هیچ نگرانی بر زبان جاری می‌کند یا اینکه رسالت سنگینی روی دوش خود احساس می‌کند که اگر اتهامات را مطرح نکند، دچار عذاب وجدان می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن هاشمی گفت: انتظار بود دولت سیزدهم در این 16 ماه، اگر گرهی از مشکلات گذشته باز نمی‌کند، بر گره‌ها نیفزاید که متأسفانه این رخ داده و امروز وضعیت مدیریت شهری تهران بدتر از دیروز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمهوری اسلامی همچنان در حال حرکت است و هنوز حس پیری را به خود منتقل نکرده، ولی از منظر گروه های بزرگی از جامعه همه شواهد موجود سیستم نشانه پیری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر تیم‌های ملی تکواندو درباره اخبار منتشرشده درباره اینکه هادی ساعی در مکزیک مواد مخدر جابه‌جا کرده است، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه گسترش

شبکه تلویزیونی رویترز در خبری فوری از سفر امروز یکشنبه کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«امیر مقاره» خواننده «ماکان بند» استوری جدید در اینستاگرام منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شمار جانباختگان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران یکی از واحدهای تولیدی شهرستان بروجن به چهار نفر رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور ارشد رئیس‌جمهور اوکراین اعتراف کرد که نیروهای کی‌یف تلاش کردند تا رئیس ستاد کل روسیه را به قتل برسانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مایک پمپئو با تکرار ادعاهای خود علیه ایران گفت که هیچ امیدی به همکاری با این کشور وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همان گونه که اغلب در مورد دیکتاتوری‌ها رخ می‌دهد کیش شخصیتی که حول محور یک رهبر رشد می‌کند نیاز به فاصله گرفتن شخص دیکتاتور از هرگونه خبر بد را ضروری می‌سازد به خصوص در زمانی که همه چیز به شکل اجتناب ناپذیری دچار اشتباه می‌شود و به درستی پیش نمی‌رود. فرقه پوتینیسم نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور ارشد زلنسکی اعتراف کرد که نیروهای کی‌یف تلاش کردند تا رئیس ستاد کل روسیه را در جریان سفرش به خطوط مقدم در اوکراین به قتل برسانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اردوی دوروزه تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دربی 99 لغو شد.

خبرگزاری دانا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر جایگاه بسیار ویژه زنان، گفت: زنان در جمهوری اسلامی ایران همواره پابه‌پای مردان اثرگذار بوده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: امسال برای اولین بار مسابقات از طریق سامانه «نورینو» برگزار شد. حدود چهار میلیون و 200 هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور تاکنون در مسابقات مرحله آموزشگاهی ثبت نام و شرکت کرده‌اند.