شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز خبر بازداشت امیر مقاره خواننده یکی از گروه‌های موسیقی در فضای مجازی منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فرانس24، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که برق حدود 6 میلیون مشترک اوکراینی وصل شده، اما در بسیاری از نواحی همچنان قطعی گسترده وجود دارد. ویتالی کلیچکو، شهردار کی‌یف مدعی شده که پس از تازه‌ترین بمباران روسیه که زیرساخت‌های آب و برق پایتخت اوکراین را هدف گرفته بود، حالا سیستم گرمایش کی‌یف کاملا وصل شده است. مقامات اوکراینی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویر جدیدی از سحابی زیبای شاه‌تخته به ثبت رسیده و منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو با تاکید بر حمایت وزارت نیرو از جوانان، نخبگان و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، از رونمایی "شبکه متخصصان صنعت آب و برق" خبر داد و گفت: این شبکه بستر تبادل تجربیات مهم متخصصان در حوزه آب و برق است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ریانووستی، اولکسی آرِستوویچ، مشاور نظامی در دفتر ولودیمیر زلنسکی اعلام کرد «جنگ در اوکراین دست‌کم یک‌ونیم تا دو سال دیگر ادامه خواهد داشت. اکنون دیگر کاملا روشن است که قرار نیست جنگ در 2 یا 3 ماه آینده متوقف شود.» هفته پیش «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد بر اساس اسناد آشکاری که منتشر شده َآمریکا با هدف فروش سلاح...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی در نشست خبری خودش از اصلاح نرخ سود بانکی خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم یکی از علت‌های تغییر رشته دانشجویان مشکل اشتغال است، گفت: با توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان فرصت‌های شغلی جدیدی در رشته‌های مختلف ایجاد می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل حزب کارگزاران می گوید: آقای باهنر و خیلی از اصولگرایان معتقد هستند که انتخابات آینده، انتخابات رقابتی و پرشوری باشد اما، تصمیم گیر آقای باهنر نیست. تصمیم گیر رهبری هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میدل ایست نیوز مدعی شد که ایران «حسین اکبری» را به عنوان سفیر جدید خود به دمشق معرفی کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر شبکه جهانی جام جم گفت: آسیب پذیری حوزه فرهنگ در جامعه ایرانیان خارج کشور بیشتر است چرا که آن‌ها در میان دو فرهنگ متفاوت قرار دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین قیمت دلار و یورو امروز (یکشنبه 28 آذر ماه 1401) اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: بالغ بر 300 هزار بیمه‌شده جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر طی یک‌سال گذشته جذب این بیمه شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشت مخفیانه و بدون اطلاع باشگاه ایران را ترک کند اما در فرودگاه امام خمینی متوجه شد ممنوع الخروج است و باید پروسه اداری را طی کند.

خبرگزاری دانا

شامگاه شنبه 26 آذر 1401 بارش باران در کرمان حال و هوای گلزار شهدا و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را عوض کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بخشی از کتاب «علامه محمدتقی جعفری، سرگذشت و ایام، آرا و اندیشه‌ها» ماجرای ترک سیگار علامه جعفری نقل شده است: در اوایل سال 1361 ش، روزی خانمی از همسایگان برای پرسیدن یک سوال به بنده تلفن کرد و گفت: آیا مصرف سیگار حلال است یا حرام؟ گفتم: مباح است. علت سوال شما چیست؟ آن خانم گفت: من پسر جوانی دارم که سیگار می‌کشد و وقتی به او می‌گویم سیگار نکش، در پاسخ می‌گوید: اگر سیگار بد بود، آقای...