شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

صلاح الدینی تصریح کرد: برای تعداد 31 نفر از متهمین کیفرخواست صادر و در دادگاه حکم مقتضی ازجمله حبس تعزیری، حبس تعلیقی و جزای نقدی صادر که از این تعداد برای یک فقره دادنامه صادره قطعی شده و برای اجرا به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب دهلران ارجاع شده است. سایر پرونده ها جهت رسیدگی به اعتراض محکومین به دادگاه تجدید نظر استان ایلام ارسال شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلیل رحیمی جهان آبادی گفت: برادرمون عیسی زارع پور دقیقا الان وزیر چیه؟! وزیر فیلترنت و قطع ارتباطات!!!؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس خواستار ترک ایران در آستانه بازی دربی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده آمریکا در سازمان ملل با اشاره به اینکه لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن پیامی برای تهران دارد تاکید کرد که توافق هسته ای جدای از مساله اعتراضات در داخل ایران است.

خبرگزاری تسنیم

«یک اشکال در مسیر دانشمند ما این است که متاسفانه نیامدند علم دینی را دقیق بررسی کنند و بگویند منظورمان از علم دینی چیست؟ برخی خیال کردند همان علوم تجربی را می‌گوییم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاپرک با انتشار نامه‌ای از پرداخت‌یارها خواست در اولین فرصت از دامنه دات کام به دامنه دات آی آر بروند. این تصمیم شاپرک، با شوک کسب‌وکارهای حوزه پرداخت‌یاری همراه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای از سفر تیمی از کارشناسانش به ایران برای «بررسی مسائل پادمانی باقی‌مانده» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس فتا البرز با اشاره به جولان کلاهبرداران در فضای مجازی گفت: مردم در خریدهای اینترنتی شب یلدا به نکات امنیتی در این فضا توجه بیشتری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور همراه با برف و باران، مه، کولاک و یخبندان و بروز مخاطراتی در پی آن خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لوکادیا مهاجم سرخپوشان قصد ترک ایران را به بهانه بیماری همسرش داشت که با استوری جدید همسر دروغ او مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره خبر خودکشی «اسماعیل ضرابی» یکی از محیطبانان شهرستان آستارا توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محسن هاشمی نوشت: از مدیریتی که کلا عملکرد گذشته را زیر سؤال می‌برد و مدیران قبلی را بی‌عرضه و ناکارآمد و پررو معرفی می‌کرد، انتظار بود در این 16 ماه، اگر گرهی از مشکلات گذشته باز نمی‌کند، بر گره‌ها نیفزاید که متأسفانه این رخ داده و امروز وضعیت مدیریت شهری تهران بدتر از دیروز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: سرکرده یک باند سرقت با وعده واهی ازدواج، دختر جوان را به سرقت طلاهای پدرش ترغیب کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه هزار و چند صد نفر در صنف‌های مختلف سینما و تلویزیون فعالند که در میان این‌ها تنها چند نفر در حوادث اخیر موضع‌گیری کرده‌اند. به نظرم این سوال را این طور می‌توان عوض کرد که می‌خواهید با آن سه هزار و چند نفری که موضع‌گیری نکردند، چه کنید؟ طبیعی است پاسخ می‌دهم، کارمان را با همان‌ها ادامه می‌دهیم.