شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری مازندران در رابطه با وقوع درگیری محدود در یکی از بندهای زندان قائم‌شهر، گفت: در پی وقوع درگیری میان تعدادی از زندانیان یک بند در زندان قائمشهر، جو این بند برای ساعتی متشنج شد که در نهایت با ورودِ فوری نیروهای حفاظت زندان خاتم یافت

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس کل دادگستری مازندران در رابطه با وقوع درگیری محدود در یکی از بندهای زندان قائم‌شهر، گفت: در پی وقوع درگیری میان تعدادی از زندانیان یک بند در زندان قائمشهر، جو این بند برای ساعتی متشنج شد که در نهایت با ورودِ فوری نیروهای حفاظت زندان خاتمه یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس انتقاد شدیدی از وضعیت اینترنت و وزیر ارتباطات کرد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همایش اشتغال آفرینی زنان سراسر کشور با حضور زنان کارآفرین سراسر کشور به همت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در وزارت کار برگزار شد. در این همایش انسیه خزعلی با تاکید بر نقش زنان در احیای مشاغل خانگی و اقتصاد خانواده محور گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری زنان محور خانواده هستند و تجربه حضور زنان در بستر خانواده و اشتغال ثابت کرده زنان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از لحظه سقوط و مرگ وحشتناک زن جوان از ساختمان در شبکه های اجتماعی منتشر شده که این حادثه واکنش های زیادی را در برداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد کارلوس کی روش دیگر به عنوان سرمربی ایران فعالیت نخواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: 70 درصد تهرانی‌ها جز کم مصرفان گاز و تنها دو درصد مشترکین پرمصرف هستند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرییس مرکز اورژانس تهران از افزایش مأموریت‌های قلبی و ریوی این مرکز در روزهای آلوده پایتخت خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه بانوان کارآفرین نباید از مقوله صادرات غافل شوند، گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت مسئله اشتغال و کارآفرینی در اولویت قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای از سفر تیمی از کارشناسانش به ایران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ذخایر آبی سدهای تهران هم‌اکنون 279 میلیون متر مکعب است که این رقم در 50 سال اخیر بی‌سابقه است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه همزمان با برگزاری نشست تخصصی جرم محاربه و مجازات آن، از خانواده شهدای مدافع امنیت تجلیل کرد. در این نشست، مواردی نظیر نقش قانون در صدور حکم محاربه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان هواشناسی با بیان این‌که تغییر اقلیم در ایران به‌صورت کم‌آبی و کم بارشی است، گفت: سازمان هواشناسی اطلاعاتی در اختیار ندارد تا به‌طور دقیق عامل اصلی آلودگی را اعلام کند.