شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

فوق ستاره فرانسوی با زدن 8 گل به عنوان آقای گلی جام جهانی 2022 دست یافت.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه حدود 250 شهید قرآنی در پایتخت شناسایی شده است، عنوان کرد: به همین منظور کمیته‌ای تحت عنوان کمیته شهدای قرآنی با عنوان یکی از کمیته‌های تخصصی کنگره ملی شهدای پایتخت فعالیت دارد که برگزاری یادواره سوره‌های سرخ نیز یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته قرآنی است.

خبرگزاری دانا

عضو شورای شهر تهران نوشت: شبکه حمل و نقل کشور اعم از بار و مسافر، با معضلات فراوانی رو به روست و کمبود و فرسودگی ناوگان به ویژه در بخش مسافری، نه تنها کار را برای رانندگان این بخش دشوار کرده بلکه مسافران آن را نیز با مشقت مواجه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فینال جام جهانی 2022 بازی پیروزی آرژانتین بر فرانسه به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس جمهور گفت: تأثیر اجرای طرح‌هایی همچون تعطیلی مراکز آموزشی یا ادارات در کاهش آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا مقطعی و کم‌دامنه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمامی اتومبیل‌ها در هوای سرد با کاهش عملکرد مواجه می‌شوند، اما در خودروهای برقی این مشکل بسیار حادتر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گل سوم آرژانتین به فرانسه توسط لیونل مسی در دقیقه 109 به ثمر نشست.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود اتفاقات رخ داده اما هنوز پرسپولیس شانس استفاده از لوکادیا در دربی 99 را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان با انتقاد از تداوم آلودگی هوا نوشت: ای کاش تصمیم‌گیران کلاً کار خودشان را تعطیل کنند، بلکه اوضاع بهتر از آنچه که هست شود. با تعطیلی چنین تصمیمات و چنین اقداماتی، حتماً اوضاع از اینی که هست، بدتر نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر نفت گفت: استفاده از سوخت گازوئیل و مازوت در شرایط کمبود گاز، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر و رویه‌ای متداول در دنیا است.

خبرگزاری دانا

روزبه گفت: نهضت خاطره‌نویسی دفاع مقدس مؤثرترین روش برای صیانت از فرهنگ دفاع مقدس است و می‌تواند توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم را خنثی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه هفت صبح با انتشار عکسی از سد لتیان تهران بحران آب‌وهوا را در یک قاب به تصویر کشیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویژه‌برنامه شب یلدای شبکه دو با اجرای حسن اسماعیل‌پور و علیرضا مسعودی چهارشنبه 30 آذر ساعت 21:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری مهر

اهواز - یک استاد دانشگاه و گرافیست گفت: با خلق آثار هنری باید افتخارات و ایثارگری‌های شهید سردار قاسم سلیمانی را به جهان نشان دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مناطق مرزی از ورود اعضای گروهک معاند و تروریستی سازمان یافته جلوگیری کردند.