یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانا

مجلس در جلسه علنی امروز مصوب کرد که مدت اعتبار گواهینامه ثبت علامت، 10 سال از تاریخ ثبت اظهارنامه آن است.

خبرگزاری مهر

شیراز - نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: دولت باید با توجه به راندمان کار و نه به ازای گذر زمان و تعیین وقت به معلمان حقوق پرداخت کند زیرا یک ساعت فعالیت معلمان نخبه راندمان بالایی دارد.

خبرگزاری دانا

معماری بی‌نظیر کتابخانه ژونگشوگه در چین را مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: محمدرضا باهنر گفت: این جمله را باید همه مسئولان و تصمیم‌سازان کشور ما از سرشان بیرون کنند که ما می‌توانیم یک سیم خاردار به دور خودمان بکشیم و بگوییم که آقا ما با هیچ جای دنیا کار نداریم. این نمی‌شود و امروز نمی‌توان اینگونه زندگی کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه هر دستگاهی که از ظرفیت‌های مردمی استفاده کند، موفق خواهد بود گفت: بهترین ناظران جامعه خود مردم هستند که در جای جای این کشور و در دستگاه‌ها حضور دارند.

خبرگزاری دانا

رضایی گفت: 32 هزار واحد در «طرح جهش تولید مسکن» توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

خبرگزاری دانا

مژده سرچشمه پور بانوی کارآفرین و نمونه کشوری گفت: اقلیم استان کرمان به گونه ای است که در کوه ها گیاهان دارویی فراوانی وجود دارد اما متاسفانه زیاد به آن توجه نمی شود؛ از این رو معتقدم همه آنچه در کوه‌ها وجود دارد به عنوان یک فرصت و نعمت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رادیوی مرکز خرید و فروش خودروی چیتگر، بارها رأی اخیر شورای‌عالی ثبت را بازگو می‌کرد؛ به‌نظر می‌رسد این آخرین تقلای کانون‌های سردفتری برای غیررسمی جلوه دادن برگ سبز خودروست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواد دیگری از طرح مالکیت صنعتی را تصویب کردند. بر اساس این طرح مدت اعتبار گواهینامه طرح صنعتی، پنج‌سال پس از تاریخ تسلیم اظهارنامه است دارنده گواهینامه می‌تواند با پرداخت هزینه مربوط، تمدید اعتبار گواهینامه را برای دو دوره پنج‌ساله متوالی درخواست نماید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا شیخ عطار با اشاره به مذاکرات ایران و نمایندگان1+4 که از هفته گذشته در وین آغاز شده است، گفت: تغییر شیوه مذاکراتی ایران طرف‌های مقابل را غافلگیر کرده است. وی در توضیح دیدگاه خود درباره تغییر شیوه مذاکرات ایران گفت: اولا ترکیب مذاکره کنندگان برخلاف مذاکره کنندگان دوره برجام است. در دوره برجام، گروه محدودی که معتقد به بده، بستان با آمریکا بودند...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمرکز دولت سیزدهم در سه ماه نخست، تامین امنیت غذایی پایدار برای مردم بوده است.

خبرگزاری میزان

طبق مصوبه مجلس، هرگونه استفاده از نام تجارتی توسط «غیر» به صورت نام تجارتی، علامت تجارتی، علامت جمعی یا علامت تأییدی یا هرگونه استفاده از آن‌ها بر روی کالا یا راجع‌به خدمات که عرفا موجب گمراهی عموم شود، ممنوع است.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل حقوق نیروهای خرید خدمات آموزشی را از طریق دستگاه‌های نظارتی پیگیری می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گقت: اعتماد به غرب، دستاوردی جز توافق بی‌نتیجه و عوامانه به همراه نداشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اطلاعات در سفر به قم با نماینده آیت‌الله سیستانی دیدار و گفت و گو کرد.