یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانا

تمرینات عملیاتی بسیجیان گردان‌های امام حسین (ع) در قزوین برگزار شد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید بودجه دفاعی کشور برای سال آینده متناسب با شرایط امنیتی و دفاعی کشور باشد و تقویت شود.

وب‌گاه تابناک

نایب رئیس مجلس از پیش بینی اعتبار 25 هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان خبر داد و گفت: 733 هزار نفر از فرهنگیان مشمول طرح رتبه بندی می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها و روز پرستار، جمعی از پرستاران و خانواده شهدای سلامت امروز (یکشنبه 21 آذر) با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گفت: طیف غربگرا و برخی از مدعیان اصلاحات به بهانه نقد، به مواضع و عملکرد تیم هسته‌ای کشورمان حمله می‌کنند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی امروز (یکشنبه 21 آذر) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور 206 نماینده آغاز شد. حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس دستور کار‌های پارلمان را به شرح ذیل قرائت کرد: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری...

خبرگزاری دانا

قرعه کشی رقابت های روز دوم و پایانی از مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو 2021 - ترکیه، انجام و شهاب، پوررهنما، بخت و حق شناس به عنوان نمایندگان ایران در این روز حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک تحلیلگر غربگرا ادعا کرد: سیاست «نگاه به شرق» منطقی نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیا دشمن مردم می‌تواند معلم مردم باشد؟! پاسخ این سؤال را باید پس از خوانش صحبت‌های کسانی داد که دست به تحریم انتخابات 1400 زدند اما اکنون خود را معلم سیاسی مردم می‌دانند!

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت با کشیدن ترمز رشد پایه پولی، گامی مهم برای مهار تورم برداشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه در دولت سابق ادعا کرد بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان از دولت دوازدهم برای دولت سیزدهم باقی ماند.

خبرگزاری دانا

کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان گفت: اگر در ماه‌های آتی اعزام‌های متوالی و درست نداشته باشیم، نباید از تکواندوی بانوان انتظار مدال جهان یا المپیکی داشت.

خبرگزاری مهر

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد و ادامه بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تیم مذاکره کننده و مسئول آن تاکنون خیلی خوب صحنه مذاکره و حواشی آن را مدیریت کرده است.