یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانا

کمتر از 10 روز دیگر به شب چله باقی نمانده است و گرانی در بازار از آجیل و شیرینی گرفته تا میوه و ماهی و گوشت، پایه پای یلدا پیش می‌آید و در این شرایط سخت اقتصادی می‌شود با کمی انصاف کاری کرد که سفره شب یلدا در خانه همه پهن شود؛ انصافی که بیشتر از همه دست اصناف را می‌بوسد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور امروز شخصا با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، متن کامل لایحه بودجه 1401 را تقدیم مجلس کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این دیدار مطابق دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت حضوری در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

شناسایی زودهنگام کودکان بازمانده از تحصیل و رفع مشکلات آن‌ها می‌تواند تاثیر فراوانی در کاهش معضل کودکان کار داشته باشد اما به گفته سخنگوی آموزش و پرورش خراسان رضوی شناسایی بازماندگان از تحصیل پیش از مهرماه امکان‌پذیر نیست.

خبرگزاری دانا

جلال پیشواییان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در آلمان درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دولت سیزدهم امروز یکشنبه نخستین لایحه بودجه خود را با سقف 3631 هزار میلیارد تومان تقدیم مجلس می‌کند.

خبرگزاری دانا

باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ در آستانه کسب درآمد از فروش سرداز آزمون قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

در ریزش آوار ساختمانی در حال بازسازی در شهر قم 4 نفر محبوس شدند که با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه آفتاب یزد نوشت: «اقرار می‌کنم تسامح کردیم.» این تیتر مصاحبه‌ای است با «سیدحسین مرعشی» که به تازگی صندلی دبیرکلی را از «غلامحسین کرباسچی» تحویل گرفته، آن هم با چند اتفاق که در ظاهر حکایت از اختلافاتی دارد.

خبرگزاری دانا

با توجه به شناسایی موارد ابتلا به سویه جدید کووید در پاکستان، زنگ خطر کرونا مجدد نواخته شد، چراکه احتمال ورود امیکرون از طریق مرزهای شرقی وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی مسئولان وزارت بهداشت بر کمبود پزشک و ضرورت افزایش ظرفیت در کشور اذعان دارند که برخی مسئولان که تعارض منافع دارند به بهانه‌های مختلف از جمله اشتغال پزشکان به دنبال محدود کردن افزایش ظرفیت هستند

خبرگزاری دانا

سرپرست مرکز پژوهش‌های سازمان برنامه و‌بودجه با اشاره به تفاوت سند ملی آمایش سرزمینی با سند افق 1404 گفت: سند ملی آمایش سرزمینی رویکرد کمی نگری با جایگاه بندی اولیه و ثانویه پرهیز کرده و نگاهی سیستماتیک، کیفی و اجرایی به موضوع برنامه و بودجه‌بندی برای افق 1424 دارد.

خبرگزاری دانا

ویژه برنامه درپناه او (پویش من واکسن می‌زنم) با حضور خانواده شهدای سلامت و شاعر طنزپرداز رضارفیع، روز گذشته در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است با در نظر گرفتن سقف 30 میلیون حقوق برای اعضای هیات علمی، با دست خودمان زمینه مهاجرت را فراهم کرده ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم امروز یکشنبه نخستین لایحه بودجه خود را با سقف 3631 هزار میلیارد تومان تقدیم مجلس می‌کند.