یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عصر ایران

آقای رئیس جمهور همان جا گفت دستور می دهم وزیر میراث فرهنگی به اصفهان بیاید، بیش از یک ماه از این داستان گذشته است نه آقای وزیر آمد اصفهان نه کاری اتفاق افتاد. اگر این جور باشد که وزیر به حرف رئیس جمهور توجه نکند ما چه کاری باید انجام دهیم.

خبرگزاری میزان

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس و پیرو بررسی جزئیات طرح حمایت از مالکیت صنعتی، سازوکار حقوق انحصاری ناشی از اختراع ثبت‌شده را تعیین کردند.

وب‌گاه تابناک

مساله ایران، «تحریم» - مساله غرب، «تهدید»، هل دادن یا سیلی زدن مساله این است؟ دست‌های پشت‌پرده برای بالا بردن نرخ ارز، انتقاد دانشجویان از رؤسای قوا، بازگشت شفافیت به پشت در‌های بسته، پرستاران ایرانی جزو پرستاران ده کشور برتر جهان و گزارش وزارت رفاه از گرانی شدید اقلام ضروری خوراکی، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان

نمایندگان در جریان بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی مصوب کردند که حق معنوی ناشی از اختراع، دائمی باشد و دارنده حق معنوی همواره مخترع است است.

خبرگزاری میزان

حضرت زینب (سلام الله علیها) پس از شهادت امام حسین (علیه السلام) در رساندن پیام عاشورا و اندیشه‌های دستگاه امامت نقش به سزایی داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

ایران با اراده قوی برای رفع تحریم‌ها ورود کرده است و محکم در مسیر خود ادامه می‌دهد.

خبرگزاری میزان

عضو «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس گفت: ما هیچ چیزی خارج از برجام را طرح نکرده و از سوی طرف‌ها نیز نخواهیم پذیرفت. طرف‌های برجامی اگر صداقت به خرج دهند باید از این موضع جمهوری اسلامی استقبال کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری فرانسه به نقل از «پروسپر بازومبانز» (Prosper Bazombanz) معاون رئیس جمهوری بروندی نوشت که آتش‌سوزی گسترده در زندان مرکزی «گیتگا» (Gitega) پایتخت سیاسی این کشور که از بامداد سه‌شنبه آغاز شد و تا شامگاه ادامه داشت، به دلیل ازدحام و شلوغی بیش از حد، به مرگ ده‌ها زندانی و جراحت شدید بسیاری دیگر انجامید. به گفته شاهدان، آتش‌سوزی مهیب چندین...

خبرگزاری میزان

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه لغو کامل تحریم‌ها باید دستور کار مذاکره با 1+4 باشد، گفت: حرف و طرح ما مشخص است؛ آمریکا در صورتی می‌تواند به میز مذاکرات بازگردد، که تحریم‌ها برداشته شود.

وب‌گاه عصر ایران

در این جلسه با تقسیم کار و وظایف دستگاه‌های مختلف مقرر شد برای مدیریت در بازار ارز، با اخذ مجوزهای لازم از سوی نهادهای مسئول و بر اساس واقعیت‌ها، ثبات و شرایط عادی به بازار ارز برگردد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مجلس سنای آمریکا طرح ممنوعیت فروش 280 موشک میان‌برد پیشرفته «هوا به هوا» به عربستان سعودی را رد کرده و با فروش این تعداد از موشک‌ها به سعودی‌ها موافقت کرد. در جلسه رای‌گیری دیروز مجلس سنای آمریکا، 62 سناتور به قرارداد فروش موشک‌ها به عربستان که شامل 280 موشک هوا به هوای پیشرفته میان‌برد AIM-120C-7/C-8 و 596 سکوی پرتاپ LAU-128 می‌شود، رای مثبت...

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم جلوگیری از مداخلات سودجویانه در بازار ارز به دستگاه‌های مسئول دستور داد در این زمینه با جدیت به وظیفه خود عمل کنند.

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» مجلس گفت: در دولت قبل خیلی از کالاها را از لیست خارج کردند، ولی متأسفانه راه جایگزینی اعمال نشد و در قبال آن مردم یارانه‌ای دریافت نکردند. در حالی که حذف ارز ترجیحی مشروط به اقدام حمایتی دولت است؛ یعنی الزاما باید معادل هر کالایی که از فهرست ارز ترجیحی خارج می‌شود، مبلغی به هر فرد اختصاص داده شود.

خبرگزاری میزان

استاندار پیشین خراسان شمالی با بیان اینکه در استان‌ها مسئولیت امور به عهده استانداران است، اما کار تعویض مدیران با وزراست، گفت: می‌توان اختیار تغییر مدیران را به استانداران داد تا با انتخاب مدیرانی همفکر، کار‌ها را با سرعت و هزینه کمتری پیش ببرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی سه‌شنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به مشخص شدن دخالت‌ها و دسیسه‌های سودجویانه برای برهم زدن ثبات بازار ارز، تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول همزمان با نظارت و کنترل بر بازار، با شناسایی دقیق عوامل مداخله‌گر و بی‌ثبات‌کننده بازار ارز، با جدیت به مسئولیت‌های خود در این زمینه عمل کنند. رئیس جمهور انسجام و اقدام هماهنگ نهاد‌های مسئول...