جمعه 14 اردیبهشت 1403

«سیطره» کیانوش گلزار راغب در بازار / خاطرات هفت سال نفوذ در کومله

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
«سیطره» کیانوش گلزار راغب در بازار / خاطرات هفت سال نفوذ در کومله

کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب خاطرات هفت سال نفوذ «نادر کیانی» از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان ایران و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسئول کل پذیرش این سازمان رشد کرده و با دسترسی به اطلاعات ارزشمند درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده است و با تحمل رنج و مرارت زیاد، عاقبت به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

بعد از انقلاب اسلامی ایران، گروهک‌های ضد انقلاب فرصت پیدا کردند تا اسلحه و مهمات پادگان‌های نظامی را غارت و علیه انقلاب اسلامی به جنگ مسلحانه بپردازند. آنها هزاران نفر از رزمندگان اسلام و مردم کردستان را قتل عام کردند. در سال‌های اولیه دفاع مقدس این گروهک‌ها از ایران رانده شده و به دامن دشمن پناه بردند و دست به ترورهای کور مردم ایران زدند.

کتاب «سیطره» اطلاعات خوبی از مناسبات داخلی ضد انقلاب، هویت سران احزاب، فساد و فحشاء و روابط داخلی و خارجی آنها برملا می‌سازد.

کیانوش گلزار راغب نویسنده این‌کتاب متولد سال 1344 هجری شمسی است. او یکی از رزمندگانی است که چهارده ماه در زندان کومله به سر برد. پس از آزادی و در سال‌های بعد توانست خاطرات خود را در کتاب «شنام» بنویسد.

این کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توسط انتشارات سوره مهر عرضه شد و مورد استقبال مخاطب قرار گرفت.

در بخشی از این‌کتاب می‌خوانیم:

«تا وقتی قصد تماس نداشتم، خیالم راحت بود و نگرانی نداشتم. ولی از روزی که فکر تماس با حاجی به ذهنم آمده بود، آرام و قرار نداشتم. دائم فکر می‌کردم ده‌ها چشم دارد مرا کنترل می‌کند. چه کابوس‌هایی که نمی‌دیدم. هر وقت کسی می‌آمد از خواب بیدارم کند، وحشت‌زده از خواب می‌پریدم و فکر می‌کردم آمده دستگیرم کند. هزاران فکر و خیال و توهم درونم بود.»

این کتاب با 284 صفحه و قیمت 145 هزار تومان عرضه شده است.