جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وضعیت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد عادی بوده و بارش شدید باران هیچ خللی در انجام پروازها به وجود نیاورده است.

وب‌گاه فرارو

وزیر کشور، گفت: «خیابان سپاه منطقه سیدی مشهد جزء بافت فرسوده محسوب می‌شود و جزئی از برنامه‌های ما بوده است که نوسازی و بازسازی آن را انجام دهیم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بی‌بی‌سی فارسی تلاش زیادی کرد تا در گفتگو با یاسین رامین و مهناز افشار، این مجرم محکوم به حبس در پرونده اختلاس از جمعیت هلال احمر را در افکار عمومی تبرئه کند.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی برای برخی استان ها هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

11 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و قزوین تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور، گفت: خیابان سپاه منطقه سیدی مشهد جز بافت فرسوده محسوب می‌شود و جزئی از برنامه‌های ما بوده است که نوسازی و بازسازی آن را انجام دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌با تخریب کوهستان جنوبی مشهد، زمینه بای سیل ویرانگر در این شهر آماده شد. فیلم و تصاویری که نشان می‌دهد عصر امروز در پی بارندگی؛ آب با شدت تمام از کوه‌ها و ارتفاعات اطراف؛ وارد محیط شهری شد و شهر را فراگرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ادامه فعالیت سامانه بارش زا در سطح استان همچنان انتظار می‌رود این سامانه به طور متناوب تقویت و باعث افزایش تکرار سیل در مشهد شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش شدید باران روز گذشته (چهارشنبه) خسارات فراوانی در مشهد به همراه داشت که امداد رسانی ها از لحظات ابتدای این حادثه با حضور مسوولان شهری و استانی تا کنون ادامه دارد.

وب‌گاه الف

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد و گفت:‌شورای شهر مشهد در رابطه با سیل مشهد مقدس تحقیق می‌کند و اگر قصوری از سوی مدیریت شهری رخ داده باشد قطعا به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد از وقوع 118حادثه منجر به ماموریت در پی بارش‌های روز گذشته مشهد خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

اتفاقات تلخی که به واسطه سیل در کشور برزیل رخ داده موجب شد تا مسابقات لیگ این کشور به مدت 10 روز کنسل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار نارنجی از احتمال وقوع مجدد سیل در شمال شرق کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیل در خراسان رضوی هفت قربانی گرفت.

وب‌گاه 55 آنلاین

این ویدئو از معلم دبستان پسرانه شهید میراب طرقی پربازدید شده است. فوتی های سیل مشهد به 7 نفر رسید. مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد گفت: آمار جانباختگان سیل مشهد به هفت فوتی تا کنون رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای برخی استان ها هشدار نارنجی صادر کرد.