جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور برای بررسی وضعیت مناطق سیل‌زده، وارد شهر مشهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: اینکه فوت شدن فردی را به سیل نسبت دهیم باید ابتدا توسط پزشکی قانونی تائید و سپس اعلام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لحظه ترسناک ورود سیل و حرکت خودرو ها در کوچه های سیدی مشهد را در این ویدیو ببینید. ترسناک‌ترین تصاویر از سیل مشهد در یک کوچه | خودروهای بی شماری که سیل به صورت قطاری می‌برد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور در فرودگاه ساری گفت: خوشبختانه در استان مازندران بیش از 300 واحد تولیدی ازجمله کارگاه و کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علاوه بر پنج فوتی سیل دیروز در مشهد یک نفر نیز در روستای "سرغایه" مشهد نیز مفقود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: شمار جانباختگان سیل دیروز، چهارشنبه در این استان به هفت نفر افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه همشهری که در اجرای رسالت «جهاد تبیین» همواره با نگاهی خاص سعی در امیدوارکردن مردم و ارائه آمار، تصاویر، نقاشی‌ها و گرافیک‌های مختلف حسب دلخواه مدیران خود و شهرداری و حاکمیت دارد، این بار در صفحه 6 روزنامه مورخ 23/2/1403 مطلبی تحت عنوان «بلای 80 هزار میلیارد تومانی» چاپ کرد.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 27 اردیبهشت ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی تا روز یکشنبه کلیه مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو خواهد بود و تمامی مدیران باید در محل خدمت حتی روز جمعه حاضر باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جاده اصلی و ترانزیتی مشهد - سرخس به دلیل وقوع سیلاب و نبود ایمنی لازم در محدوده "تنگلشور"، تا اطلاع بعدی مسدود است.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: دو فوتی در میدان انقلاب از داخل خودروی محبوس در آب به بیرون کشیده شدند. همچنین یک منزل مسکونی در حوالی خیابان سپاه واقع در منطقه سیدی به دلیل حجم سیلاب دچار آوار شده بود که متاسفانه یک مادر و چهار کودک جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی بر بسیج همه امکانات برای حل مشکلات هموطنان سیل‌زده تأکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فرماندار کلات با بیان اینکه سیلاب به بخش کشاورزی شهرستان و برخی راه‌های مواصلاتی خسارت‌هایی وارد کرده است، عنوان کرد: از شهروندان درخواست داریم از ترددهای غیر ضروری به جد پرهیز کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همه شواهد نشان می‌دهد که دوران جدیدی در تجارت‌جهانی آغاز شده‌است، پس از یک دوره طولانی که مفهوم تجارت آزاد تقدیس می‌شد، حالا کشورها بار دیگر سیاست را بر اقتصاد تقدم می‌دهند. پس از افزایش تنش‌ها در مرز روسیه و اوکراین، خاورمیانه و جنوب شرق آسیا، بار دیگر ژئوپلیتیک جایگاه خود را به رخ می‌کشد. کمتر از 50 سال از زمانی‌که جهان تصمیم گرفت چین کمونیستی را به‌عنوان یک مهمان جدید در اقتصاد جهانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

شمار جانباختگان سیل مشهد به 7 نفر رسید.