جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش شدید باران چهارشنبه (26 اردیبهشت 1403) موجب جاری شدن سیل در شهر مشهد، مسدود شدن برخی تقاطع‌های این کلانشهر و گرفتار شدن برخی از خودرو‌ها در سیلاب شد

وب‌گاه خبر آنلاین

عکس ترسناک از سیل مشهد و نیسانی که کاملا زیر گل و لای پنهان شده، خبرساز شد.

وب‌گاه عصر ایران

بارش سنگین تگرگ همزمان با وقوع سیل در مشهد را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیل مشهد که از عصر امروز به وقوع پیوست خسارات مالی و جانی غیرمنتظره‌ای داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران شاهد روند نزولی قیمت ها نسبت به روز گذشته هستیم و در پایان روز چهارشنبه هر لیر ترکیه 10 تومان ارزان و 1830 تومان معامله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ذاکریان گفت: هفت تیم هلال‌احمر نیز در حال تخلیه آب در میدان انقلاب مشهد هستند و دادرسانی به مردم و افراد درگیر سیلاب همچنان در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: شمار جانباختگان مشهد بر اثر سیلاب امروز به 4نفر رسید‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

باران شدید در مشهد باعث جاری شدن سیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی سیل مشهد چند نفر از شهروندان جانباختند

وب‌گاه خبر آنلاین

اعلام آخرین آمار کشته‌ها و مفقودین سیل مشهد اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دو نفر در میدان انقلاب و دو نفر نیز در نزدیکی بلوار سیدی بر اثر گرفتار شدن در سیل مشهد جان خود را از دست دادند. همچنین از ظهر امروز تا کنون گزارش مفقود شدن 12 نفر در استان بر اثر بارندگی و سیل مشهد دریافت شده است.

وب‌گاه فرارو

محسن داوری شامگاه چهارشنبه افزود: در حال جمع بندی آمار فوت شدگان و مصدومان سیل امروز در مشهد هستیم و پس از جمع بندی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

فرماندار طرقبه شاندیز با صدور هشدار فوری از مسافران و گردشگران خواست به دلیل بارش‌های شدید و خطر سیل، از سفر به این منطقه طی چند روز آینده خودداری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

سیلاب مشهد باعث گرفتار شدن یک شهروند در سیل شده است که گروه آتش نشانی برای نجات او در تلاش هستند. در ادامه ویدئویی از تلاش مامور‌های آتش نشان برای نجات یک شهروند در مشهد را می‌توانید مشاهده کنید.. سرپرست مدیریت بحران خراسان رضوی گفت: نقاطی از سطح شهر مشهد دچار آبگرفتگی شده، اما مصدوم نداشتیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: شمار جان باختگان بر اثر سیلاب در مشهد به چهار نفر رسید.

وب‌گاه عصر ایران

بنا به گفته هلال احمر خراسان رضوی از ظهر امروز تاکنون گزارش مفقود شدن 12 نفر در استان بر اثر بارندگی و سیلاب دریافت شده است.