شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از 35 هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد. محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع...

وب‌گاه عصر ایران

رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار اردستان با اشاره به ادامه جاری شدن سیل گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تا پایان روز جمعه در آماده باش کامل هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز سه‌شنبه، 4 اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های پاکستانی روز یکشنبه گزارش کردند که به مناسبت بازدید رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران از «کراچی» در روز سه شنبه، تمام ادارات و مراکز آموزشی این شهر تعطیل خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مادری 50 ساله در سیل هفته گذشته شهر کازرون دل از خانواده و 2 فرزند خود برید و برای نجات یک پیرمرد سالخورده به آب زد اما دیگر زنده بازنگشت.

وب‌گاه فرارو

سیل 2 دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به 3 باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

وب‌گاه عصر ایران

محمدنوید متقی: سیل 2 دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به 3 باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

وب‌گاه فرارو

مسیر‌های منتهی به شهرستان بهاباد یزد، امروز سه‌شنبه شاهد جاری شدن سیل بود. بهاباد در 200 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

مسیر‌های منتهی به شهرستان بهاباد یزد، امروز سه‌شنبه شاهد جاری شدن سیل بود. بهاباد در 200 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران، وقوع پدیده جغرافیایی «لانینا» در فصل‌های تابستان، پاییز و زمستان در کشور را محتمل دانست و توضیحاتی درباره چگونگی آن ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از روز گذشته شاهد بارش سنگین باران و تگرگ در بخش لاریجان بودیم که در مناطق کوهستانی ریزش سنگ و سنگریزه در مسیرهای اصلی و فرعی را به همراه داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بر اساس اعلام رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران، وقوع پدیده جغرافیایی «لانینا» در فصل‌های تابستان، پاییز و زمستان در کشور را محتمل دانست و توضیحاتی درباره چگونگی آن ارائه داد.

وب‌گاه فرارو

بارش باران موجب آب گرفتگی محور‌های مواصلاتی شهرستان نطنز شد و این بارش‌ها به قدری شدید بود که در روستای صالح آباد نطنز شاهد سیل وحشتناکی بودیم.