شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری کنکور 1403 در مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارندگی شدید و جاری شدن سیل در جنوب چین دست کم چهار قربانی برجا گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش شدید باران در نطنز موجب سیل وحشتناک در روستای صالح آباد نطنز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی سیلاب وحشتناک در بهاباد یزد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. فیلمی سیلاب وحشتناک در بهاباد یزد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، مسیرهای منتهی به شهرستان بهاباد یزد، امروز سه‌شنبه شاهد جاری شدن سیل بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: 35 هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: 35 هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، عبدالرسول پورعباس درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط کشور که دچار حادثه سیل شده اند، گفت: هماهنگی‌های لازم با وزارت کشور و استانداران و بویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری آزمون انجام شده است و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون سراسری استفاده خواهد شد. معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود:...

وب‌گاه عصر ایران

مسئولان آب منطقه‌ای یزد در کنار سایر بخش‌های استان اقدامات متعددی را برای پیشگیری از خسارات بلایای مانند سیل در مناطق مختلف تدبیر کرده‌اند، ولی نکته قابل تامل در این باره گاهاً بی توجهی مردم به هشدار‌های صادره در مورد این بلایاست.

وب‌گاه فرارو

مسئولان آب منطقه‌ای یزد در کنار سایر بخش‌های استان اقدامات متعددی را برای پیشگیری از خسارات بلایای مانند سیل در مناطق مختلف تدبیر کرده‌اند، ولی نکته قابل تامل در این باره گاهاً بیتوجهی مردم به هشدار‌های صادره در مورد این بلایاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدنظام‌الدین موسوی؛ عضو فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم گسترش فضای ارتباط دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی هنوز کتاب جایگاه خود را در جوامع به عنوان یک ابزار مهم فرهنگی حفظ کرده است. در همه جای دنیا کتاب و کتابخوانی حائز اهمیت است و ابزار فرهنگی دیگری هنوز نتوانسته جایگزین کتاب شود. به همین دلیل است که هر سال با برگزاری نمایشگاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سکانس غم‌انگیزی از سریال «نون خ» در شبکه‌های اجتماعی به شدت وایرال شده است

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه موضوع کوانتوم یکی از اولویت‌های ماست، گفت: سند هوش مصنوعی به زودی در این شورا تصویب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

6 نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان مبتلا شدند که از میان آنها یک نفر فوت شد. 6 نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان مبتلا شدند که از میان آنها یک نفر فوت شد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس گروه بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان، مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در سال گذشته 77 مورد تب کریمه کنگو در کشور شناسایی شده است، گفت:...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن به قوه قضاییه موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما در کشور آغاز می‌شود. همچنین امروز و فردا دریای خزر،‌خلیج‌فارس و شرق دریای عمان مواج است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالان حقوق کودک می‌گویند حمایت‌ها در زمینه آموزش و درمان کودکان مهاجر قطره‌چکانی شده و بخش مددکاری بیمارستان‌ها خدمتی برای این گروه ندارد.