شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن 81 مورد عملیات امداد و نجات در 11 استان متأثر از سیل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بخشدار فردوس رفسنجان اعلام کرد که سیلاب ورودی به شهر صفائیه مهار شده است.

وب‌گاه فرارو

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز برگزاری کنکور سراسری را در سطح کشور داشتیم و چندین مسیر اصلی و فرعی شهرستان زیرکوه به دلیل شدت بارندگی و سیلاب مسدود شد و برخی از داوطلبان کنکور به محل حوزه‌های آزمون نرسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی فرودگاههای سیستان و بلوچستان از تغییر مسیر پرواز تهران - زاهدان - مشهد به کرمان به دلیل شرایط جوی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سال 1354 در چنین روزهایی برای شهر دامغان یک اتفاق ناگوار رخ داد که کام مردم این منطقه را تلخ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این خبر فیلمی از وقوع سیلاب در گلزار شهدای کرمان را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشمندان اکنون در تلاش هستند تا دریابند که آیا دمای بالای غیرمعمول سال 2023، شتابی را در تغییرات آب‌وهوایی نشان می‌دهد، یا اینکه فقط یک ناهنجاری است که با بازگشت پدیده آب‌وهوایی ال‌نینو ناشی از گرم شدن سیاره زمین ایجاد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه 55 آنلاین

سیل شدید در خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد. و جاده را آب برد. نکته غمگین این سیل شدید جا ماندن دانش آموزان از کنکور بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال 1354 در چنین روزهایی برای شهر دامغان یک اتفاق ناگوار رخ داد که کام مردم این منطقه را تلخ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که آمریکا بر اساس ارزیابی مکالمات مقامات این کشور و رژیم صهیونیستی پیش از عملیات «وعده صادق» ایران، انتظار دارد که پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران محدود باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دشتیاری، زرآباد در مجلس گفت: به دلیل حجم بالای ویرانی ها و گرفتاری مردم در سیل، به شدت ماشین آلات سنگین نیاز داریم و تقاضا داریم همه پای کار بیایند و مرهمی بر درد مردم سیل زده باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جملاتی مانند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» و «سپاه عمود خیمه انقلاب است» سوالاتی را در ذهن، بخصوص نسل جوان پررنگ می‌کند.