شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنعت آب گفت: با ورود سامانه بارشی اخیر در نیمه جنوبی کشور و دریافت بارش‌های بسیار خوب، نسبت به سال گذشته، 5 درصد رشد بارش را شاهد هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس پیش‌بینی‌ها، در فصل‌های تابستان، پاییز و زمستان «لانینا» بر کشور حاکم می‌شود. ال نینو و لانینا، به ایرانمی رسند؟ بر اساس پیش‌بینی‌ها، در فصل‌های تابستان، پاییز و زمستان ال نینو می رود و «لانینا» بر کشور حاکم می‌شود. ال‌نینو یا لانینا واژه‌هایی که این روزها زیاد اسمشان را می‌شنویم. معنی این کلمات چیست؟ این کلمات به چه پدیده‌ای اشاره دارند؟ سازمان هواشناسی از پدیده النینو در کشور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنعت آب گفت: تراز دریاچه آب ارومیه نسبت به سال آبی گذشته 12 سانتی‌متر و نسبت به ابتدای سال آبی 60 سانتی‌متر افزایش داشته است.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان‌وبلوچستان از خسارت بیش از 21 هزار میلیارد ریال سیلاب در 15 شهرستان این استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی مهرور بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویدئوهای منتشرشده از خیابان‌های آبگرفته گوانگ‌دونگ امدادگرانی را نشان می‌دهند که با استفاده از قایق در تلاش برای امدادرسانی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در سایه لطف خداوند متعال و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جلسه هیئت دولت روز یکشنبه به ریاست سیدابراهیم رئیسی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. در ابتدای این جلسه وزیر نیرو در گزارش مفصلی از میزان بارش‌ها، وضعیت منابع آبی و سد‌های کشور، از ثبت 190 میلیمتری بارندگی و رشد 5 درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در فروردین‌ماه...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای 17 استان از جمله تهران از آبگرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، تگرگ و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی برای 17 استان کشور هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه فرارو

یک جامعه شناس گفت: «این کشور سانحه خیز است. باید فهم کنیم کجای دنیا قرار گرفته ایم.»

وب‌گاه الف

وزیر نیرو در گزارش مفصلی از میزان بارش‌ها، وضعیت منابع آبی و سدهای کشور، از ثبت 190 میلیمتری بارندگی و رشد 5 درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار شدید باران، کاهش دما و احتمال وقوع سیلاب هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر نیرو از ثبت 190 میلیمتری بارندگی و رشد 5 درصدی نسبت به سال گذشته خبر داد.