شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

به همت ستاد اجرایی فرمان امام 35 هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام خبر رگبار، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی ایران نسبت به وقوع سیلاب در کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به 10 محور رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از شکسته شدن 2 بند خاکی در زیرکوه خبر داد و گفت: به دنبال تشکیل سیلاب و شکسته شدن بندهای خاکی زیرکوه روستاها تخلیه و با دستور استاندار جلسه اضطراری سیلاب در استان برای امدادرسانی برگزار می‌شود. تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از شکسته شدن 2 بند خاکی در زیرکوه خبر داد و گفت: به دنبال تشکیل سیلاب و شکسته شدن بندهای خاکی زیرکوه...

وب‌گاه ورزش سه

نگین رسولی پور بهترین بازیکن دو سه سال اخیر بسکتبال دختران و زنان ایران خودباوری را راهکار رسیدن به موفقیت می داند.

وب‌گاه فرارو

عبدالرسول پورعباس امروز 6 اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور 1403 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از 1300 نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نوبت اول آزمون کارشناسی 1403 صبح امروز برگزاری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از 1300 نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی امروز و فردا استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها نهال صنوبر به یکی از محبوب ترین نهال های غیر مثمر در کشور ما تبدیل شده است که علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری، سودآوری بسیار بالایی با خود به همراه دارد. تمامی کاربردهای نهال صنوبر اقتصادی است و به جذب ثروت و سرمایه کمک می کند. رویال نهال بزرگ ترین نهالستان تولید کننده صنوبر در غرب کشور است و این نهال را تنها با قیمت 13 هزار تومان عرضه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه کنکور 1403 به صورت کارنامه نیمه مرداد اعلام و پس از آن فرایند انتخاب رشته آغاز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تیم های امدادی در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی شهرستان زیرکوه با لجن کش ها و موتور پمپ ها هستند.

وب‌گاه الف

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است، گفت: در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور 1403 به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس امروز 6 اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور 1403 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند. وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان...