شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طرح مجدد بازگشت گشت‌های ارشاد به خیابان‌ها، با مخالفت طیف وسیعی از نواصولگرایان روبه‌رو شده است. طی روزهای گذشته این طیف از اصولگرایان در فضای مجازی و در برخی رسانه‌ها به انتقاد از اجرای «طرح نور» در کشور و همزمانی آن با عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هوانیروز سپاه یکی از یگان‌های نیروی زمینی است که در سیل سیستان و بلوچستان اقدامات موثری را انجام داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور که دچار سیل شده بودند به 15 محور رسید.

وب‌گاه الف

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد در راستای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، اقلام مورد نیاز را به این مناطق ارسال کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آب‌وهوا با سرعتی نجومی در حال تغییر است و تاثیر آن را می‌توان در همه جا مشاهده کرد و برای مقابله با این تغییر همه تلاش می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

بعد از معطلی 24 ساعته تیم کشتی آزاد آسیایی در بازگشت از بیشکک و همچنین لغو چندباره پرواز تیم آسیایی کشتی فرنگی، این بار تیم آزاد اعزامی به گزینشی آسیایی هم مجبور به توقف چند روزه در دوبی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از بارش شدید باران و وقوع سیل در مناطق شمال غربی و جنوب غربی پاکستان، نزدیک به 100 نفر در حوادث ناشی از این سیل در یک هفته گذشته، کشته و ده ها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: مردم استان تهران طی 4 روز آینده از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی فرهنگی گفت: در 30 سال گذشته 67 اثر ثبت‌شده ایران در میراث جهانی دچار آتش‌سوزی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در دولت آیت‌الله رئیسی با سرعت بیشتری انجام می‌شود، گفت: بی‌توجهی به توسعه زیرساخت‌های این استان در دولت قبل باعث شده تا امروز با مشکلات جدی پس از وقوع سیل مواجه شویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از حضور همه نهادهای امدادی با تمام توان برای کمک به مردم سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: نهادهای دولتی، سمن‌ها و 312 گروه جهادی در این مناطق مشغول امدادرسانی هستند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی فرهنگی گفت: «در 30 سال گذشته 67 اثر ثبت‌شده ایران در میراث جهانی دچار آتش‌سوزی شده‌اند.»

وب‌گاه الف

رییس پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی فرهنگی گفت: در 30 سال گذشته 67 اثر ثبت‌شده ایران در میراث جهانی دچار آتش‌سوزی شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

هرج و مرج در فرودگاه دبی ادامه دارد. فرودگاه بین المللی دبی 3 روز پس از سیل، همچنان با هرج و مرج ناشی از کنسلی پروازها روبه‌رو است و تلاش برای پاکسازی و بازگشایی باندهای فرودگاه ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس آخرین گزارش سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی پاکستان، تاکنون 98 نفر در این مناطق بر اثر ریزش سازه ها کشته و 89 نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت اعلام کرد: در جلسه هیات دولت به صورت ویژه به مساله سیل در منطقه سیستان و بلوچستان پرداخته و تدابیر ویژه برای رسیدگی به سیل‌زدگان اندیشیده شد.