چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت در یادداشتی به مناسبت روز جهانی بهداشت محیط نوشت: کشورمان با یک‌سوم میانگین بارندگی جهانی، 3 برابر میانگین جهانی تبخیر، 3 برابر میانگین سرانه جهانی بیابان در برابر تغییرات اقلیم بسیار آسیب پذیر است.

وب‌گاه ورزش سه

نیوکسل یونایتد 18000 یورو برای کمک به ترمیم آسیب‌های واردشده به ورزشگاه ویمبلدون اهدا کرد.

خبرگزاری مهر

رسانه‌های محلی گزارش دادند که مرگ یک زن در روز چهارشنبه پس از پیدا شدن در نزدیکی رودخانه ای در استان ایشیکاوا ژاپن تایید شد و تعداد قربانیان بارندگی شدید به 9 نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

شما می‌توانید در کمپین بیمه تلویزیون دال تحت عنوان پیش میاد دیگه... شرکت داشته باشید و با مناسب‌ترین قیمت، تلویزیون خود را بیمه کنید.

خبرگزاری تسنیم

در آخرین فیلم ضبط شده موجود از "محمدحسن صفری" در فاصله 650 متری قله دماوند، همانگونه که در تصویر نیز مشخص است، شرایط جوی بدی همراه با وزش باد با سرعت 50 گره و مه غلیظ در منطقه حاکم است؛ جستجو برای یافتن این کوهنورد در هشتمین روز مفقودی ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چه وقت قرار است برای جان انسان‌هائی که در سخت‌ترین شرایط در عمق چند صد متری زمین مشغول کار هستند و به کشورشان خدمت می‌کنند ارزش قائل شویم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حادثه تلخ و دلخراش معدن ذغال‌سنگ «معدنجوی» طبس که ده‌ها کشته و مجروح برجای گذاشت، همچون بسیاری از حوادث مشابه، در روزهای اول موجی از اعلام تسلیت و ابراز نگرانی و سفر وزیران و استانداران و سایر مسئولین را به همراه دارد باضافه خروارها وعده شیرین ولی هرگز به اصل و ریشه حادثه پرداخته نمی‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

باران شدید و سیل در انگلیس باعث شد تا زمین چمن ورزشگاه نوساز باشگاه انگلیسی شرایطی عجیب و باورنکردنی پیدا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: بر اساس موافقت رئیس جمهور با درخواست انجمن صنفی روزنامه نگاران تهران، شکایات این وزارتخانه در دولت سیزدهم از رسانه‌ها استرداد شده است.

وب‌گاه ورزش سه

امین اسماعیل نژاد بهترین مدافعان هفته دوم پلاس لیگا لقب گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی با اشاره به تاثیرات احتمالی لانینا بر ایران، گفت: پاییز کم‌بارشی را برای امسال پیش‌بینی می‌کنیم. رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی با اشاره به تاثیرات احتمالی لانینا بر ایران، گفت: پاییز کم‌بارشی را برای امسال پیش‌بینی می‌کنیم. وی یادآور شد: ال‌نینو و لانینا پدیده‌های تکرار شونده و نوسانی هستند. وی توضیح...

وب‌گاه ورزش سه

باران شدید و سیل در انگلیس باعث شد تا زمین چمن ورزشگاه نوساز باشگاه انگلیسی شرایطی عجیب و باورنکردنی پیدا کند.

خبرگزاری مهر

درحالی تهران، هفتمین کشور متراکم جهان است که طبق پژوهش‌های انجام شده، توسعه عمودی و افزایش تراکم علت مستقیم کاهش تاب‌آوری شهر در سوانح طبیعی و مخاطرات انسانی است.