چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل گردان‌های مقاومت عراق خطاب به دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این گردان‌ها منتظر اشاره سید حسن نصرالله هستند تا صد هزار نیروی خود را عازم لبنان کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل گردان‌های مقاومت عراق خطاب به دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این گردان‌ها منتظر اشاره سید حسن نصرالله هستند تا صد هزار نیروی خود را عازم لبنان کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین فرمانده پلیس راه کشور از آغاز موج بازگشت سفرهای پایانی فصل تابستانی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم جهت اجرای محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمالی کشور برای امروز و فردا (جمعه و شنبه) پیش بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: تمهیدات لازم جهت اجرای محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمالی کشور برای امروز و فردا (جمعه و شنبه) پیش بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چگونگی برخورد با مهاجران افغانستانی به یکی از مسائل مهم در کشورهای آلمان، اتریش، ترکیه و ایران تبدیل شده است. در اغلب این کشورها، مردم خواستار تدوین سیاست‌هایی هستند که حضور اتباع افغانستانی را محدود کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سقوط سنگ بر روی خودروی وانت نیسان در بخش مرزن آباد چالوس خسارت به بار آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چالوس گفت: سقوط سنگ به روی خودروی نیسان در مرزن‌آباد چالوس خسارت برجای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چالوس گفت: سقوط سنگ بر روی خودروی وانت نیسان در بخش مرزن‌آباد چالوس به این خودرو خسارت زد. رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چالوس گفت: سقوط سنگ بر روی خودروی وانت نیسان در بخش مرزن‌آباد چالوس به این خودرو خسارت زد. مهدی صفایی افزود: این حادثه در محور روستایی رخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس هشدار هواشناسی با توجه به بارندگی طی امروز جمعه احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در مسیل‌های استان وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس هشدار هواشناسی با توجه به بارندگی طی امروز جمعه احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل در مسیل‌های استان وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

سقوط سنگ بر روی خودروی وانت نیسان در بخش مرزن‌آباد چالوس به این خودرو خسارت زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در زمان حاضر شاهد موج سنگین سفرهای تابستانی در جاده‌های شمال هستیم اما تردد در تمامی محورهای استان به‌صورت 2 طرفه جریان دارد.

وب‌گاه ورزش سه

بزرگترین استادیوم شرق آسیا و یکی از بزرگترین استادیوم‌های دنیا، مجموعه شاه عالم در مالزی امروز تخریب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جریان برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد، بی‌وای‌دی سانگ پلاس برای نخستین‌بار به نمایش درآمد. برند معتبر و بزرگ BYD بالاخره پس از چند سال غیبت، با بهمن‌موتور به ایران برمی‌گردد.

خبرگزاری مهر

یک هواپیمای شخصی کوچک که از مودنا در شمال مرکزی ایتالیا به سمت فرانسه حرکت می کرد، روز گذشته در مه شدید بر فراز کوه های آپنین ناپدید شد.