چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بحران فیروزکوه از مردم خواست، تا صبح شنبه از صعود به ارتفاعات این شهرستان خودداری کنند.

وب‌گاه الف

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شد و با احتمال طغیان رودخانه‌ها احتمال وقوع سیل در مازندران پیش بینی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توزیع بنزین سوپر در برخی جایگاه‌های سوخت تهران، افزایش 10 هزار مگاواتی مصرف برق در مهرماه، واریز سهمیه بنزین مهرماه از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بود. توزیع بنزین سوپر در برخی جایگاه‌های سوخت تهران، افزایش 10 هزار مگاواتی مصرف برق در مهرماه، واریز سهمیه بنزین مهرماه از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بود. به گزارش عرشه آنلاین توزیع بنزین سوپر در برخی جایگاه‌های سوخت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب در استان مازندران هشدار صادر کرد.

خبرگزاری مهر

در پی رانش زمین در استان هوآفان شمالی لائوس، یک نفر کشته و دو نفر ناپدید شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از ساعت 17 محدودیت یک‌طرفه از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) اعمال شده و با اتمام این طرح از ساعت 24، تردد وسایل نقلیه در مسیر دوطرفه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه اردبیل: اخیراً با تعرض این رژیم سفاک به لبنان سیل جوانان عزیز و غیور از شهرهای مختلف ایران مخصوصاً از آذربایجان از اردبیل، تبریز، ارومیه، زنجان و حتی باکو به اینجانب مراجعه یا تماس گرفته و با اصرار تمام خواستارند که در صورت ورود ارتش سفاک اسرائیل از طریق زمینی به لبنان هر چه سریع تر به لبنان اعزام شوند. امام جمعه اردبیل طی نامه ای به سید حسن نصرالله دبیرکل حزبالله لبنان اعلام...

خبرگزاری مهر

اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گوید سندی داریم که اثبات می‌کند جنگ با ایران بلافاصله بعد از انقلاب اسلامی یک اقدام برنامه‌ریزی شده برای تجزیه ایران توسط صدام بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه اردبیل طی نامه ای به سید حسن نصرالله دبیرکل حزبالله لبنان اعلام کرد: سرورم همه می دانند که شما چندین هزار جنگجوی سوری، عراقی و یمنی گوش به فرمان دارید در صورت موافقت شما با درخواست جوانان داوطلب انقلابی و بصیر ایران این جمعیت چند برابر خواهد شد و قطعاً جوانان ایرانی تمام معادلات دشمن را به هم خواهند ریخت.

خبرگزاری مهر

توزیع بنزین سوپر در برخی جایگاه‌های سوخت تهران، افزایش 10 هزار مگاواتی مصرف برق در مهرماه، سهمیه بنزین مهرماه واریز شد از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی نامه ای به سید حسن نصرالله دبیرکل حزبالله لبنان اعلام کرد: آمادگی کامل داریم تا در صورت ورود سربازان تروریست های حاکم بر سرزمین های اشغالی به لبنان در کنار رزمندگان حزب الله باشیم و اگر یک نفر از حزب الله به شهادت رسید ده نفر از ما باید علم و پرچم آن سرداران با عظمت را بردارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل طی نامه ای به سید حسن نصرالله دبیرکل حزبالله لبنان اعلام کرد: آمادگی کامل داریم تا در صورت ورود سربازان تروریست های حاکم بر سرزمین های اشغالی به لبنان در کنار رزمندگان حزب الله باشیم و اگر یک نفر از حزب الله به شهادت رسید ده نفر از ما باید علم و پرچم آن سرداران با عظمت را بردارد.

وب‌گاه ورزش سه

کتک خوردن داوران توسط همه بازیکنان و کادر فنی یک تیم در فوتبال کلمبیا به جنجالی بزرگ تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: به نظر می‌رسد به خاطر ناپاکی آمریکای جهان‌خوار، وضعیت منطقه نهایتا به یک جنگ قوی منجر خواهد شد که تمام منطقه را فرامی‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی با عنوان «تاب‌آوری شهرها و ریسک مخاطرات طبیعی»، توسعه عمودی و افزایش تراکم را علتی بر کاهش تاب‌آوری شهر می‌داند.