چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیش از 329 خانه در استان‌های تان هوآ، انگه آن، ها تین، توآ تین - هو و کوانگ نام آسیب دیدند.

خبرگزاری مهر

کمیته ملی راهبری پیشگیری و کنترل بلایای طبیعی روز سه شنبه گزارش داد که باران شدید در منطقه مرکزی ویتنام به دنبال توفان گرمسیری سولیک طی چند روز گذشته جان سه نفر را گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

افزایش و گسترش ناپایداری های جوی طی 10 روز آینده پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده هوانیروز ارتش از تجهیز انواع بالگردهای ارتش به تجهیزات دید در شب خبر داد و گفت: در رزمایش هوانیروز در اصفهان، عملیات‌ها در شب انجام شد که تحلیل‌گران به این قدرت هوانیروز اعتراف کردند.

خبرگزاری دانشجو

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: با اتمام سال آبی حجم ذخایر سدهای استان تهران به493 میلیون مترمکعب رسید.

وب‌گاه فرارو

معدن طبس در ایران حدود ساعت 21 سی‌ویکم شهریور 1403 به‌دلیل تصاعد آنی گاز متان دچار حادثه انفجار شد. شمار جان‌باختگان تاکنون به 35 نفر رسیده است و عملیات نجات همچنان ادامه دارد تا بتوانند برای کمک به کارگران گرفتار در معدن وارد شوند؛ این حادثه یکی از مرگ‌بارترین حوادث معدن در ایران بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

بازی نیوکسل و ای‌اف‌سی ویمبلدون در جام اتحادیه انگلیس به دلیل سیل به تعویق افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه فرارو

طی قرن‌های مختلف، هزاران نفر در صنعت معدن زغال‌سنگ جان خود را از دست داده‌اند، درحالی‌که هر کدام از این فاجعه‌ها یک سوگ‌نامه است و برخی از آن‌ها به‌مراتب بدتر از موارد دیگر هستند.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: با اتمام سال آبی حجم ذخایر سدهای استان تهران به 493 میلیون متر مکعب رسید.

خبرگزاری مهر

بانک صادرات ایران در ادامه حمایت و پشتیبانی از سیاست‌های کلان دولت، حجم تسهیلات پرداخت شده برای کمک به قانون جهش تولید مسکن در کشور را به مرز 14 هزار میلیارد تومان رساند.

خبرگزاری دانشجو

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از خالی بودن 74درصدی مخازن سد‌های تهران خبر داد و گفت: وضعیت کم بارشی در پائیز پیش‌رو ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران از خالی بودن 74درصدی مخازن سدهای تهران خبر داد و گفت: وضعیت کم بارشی در پائیز پیش‌رو ادامه دارد.

وب‌گاه الف

بانک صادرات ایران در ادامه حمایت و پشتیبانی از سیاست‌های کلان دولت، حجم تسهیلات پرداخت شده برای کمک به قانون جهش تولید مسکن در کشور را به مرز 14 هزار میلیارد تومان رساند.

وب‌گاه مشرق نیوز

از جمله ابعاد کمتر گفته شده در مورد مرحوم خادم‌الحسین حاج رضا سراج اقدامات او به عنوان فرمانده گروه جهادی کربلاء است.

خبرگزاری دانشجو

جانشین فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز در هشت سال دفاع مقدس و حتی پیش از آن در مقابله با گروه‌های تجزیه طلب و تروریستی همواره حضور داشت و به گواه همگان بسیار خوب درخشیده است.