چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری مهر

یکی از فرمانده دفاع مقدس مطرح کرد: اشتباه سران رژیم بعث عراق و توهم این که می‌تواند پیروز شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بازرگانی آمریکا در اقدامی بی‌سابقه، قصد دارد استفاده از فناوری‌های چینی در خودروهای هوشمند و متصل به اینترنت را در خاک خود ممنوع کند. این تصمیم که به دلیل نگرانی‌های جدی امنیتی اتخاذ شده، نشان از تشدید تنش‌های فناوری میان دو ابرقدرت جهان دارد. بایدن نگران آن است که شرکت‌های چینی با جمع‌آوری داده‌های رانندگان از طریق خودروهای هوشمند و متصل به اینترنت، به اطلاعات حساس...

وب‌گاه گسترش

همایونی گفت: «کارگران در طول دوره بیمه‌پردازی بابت بیمه بیکاری پول می‌پردازند و باید بتوانند در زمان نیاز از آن استفاده کنند. چرا باید از هفت‌خوان رستم عبور کنند تا به بیمه بیکاری دست یابند؟ بعد از آن نیز با سخت‌گیری‌ها و حضور و غیاب‌های بی‌مورد سعی می‌شود مقرری آن‌ها قطع شود و فرد مجبور است دوباره برای برقراری آن اقدام کند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور عنوان کرد: چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

برج مسکونی پرپیچ و خمی به شکل مارپیچ دوگانه دی‌ان‌ای در تایپه، تایوان قرار دارد. قابلیت‌های پایداری چشمگیر و هزاران گیاه و درخت در اطراف آن به ایجاد تجربه‌ای دلپذیر برای ساکنان و در عین حال نشاط بخشیدن به منطقه اطراف کمک می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد که نفر از مصدومان حادثه معدن طبس مرخص شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی گفت: تاکنون 167 هزار میلیارد تومان معادل حدود 80 درصد مطالبات گندمکارانی که محصول خود را به مراکز رسمی دولتی تحویل داده‌اند، پرداخت شده است.

خبرگزاری مهر

معاون برنامه‌ریزی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از وجود ظرفیت 20 میلیون هکتاری آبخیزداری اقتصادی در حوزه آبخیز البرز، زاگرس و سایر مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پرویز گرشاسبی در حاشیه بیست و هفتمین تور رسانه‌ای دانش‌بنیان سازمان تات گفت: حدود 20 میلیون هکتار از 164 میلیون هکتار حوزه‌های آبخیز کشور در حوزه‌های آبخیز بحرانی که در پایین‌دست آن مناطق شهری، صنعتی، آموزشی، نظامی و سایر مراکز با اهمیت ملی و اقتصادی حساس قرار دارد که می‌توان آن را با کاشت درختان، درختچه‌ها و گیاهان دارویی و صنعتی با تلفیق پروژه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در چند استان کشور خبر داد. صدور هشدار زرد سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در چند استان کشور خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین سازمان هواشناسی کشور درخصوص فعالیت سامانه بارشی هراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت طی امروز (یکشنبه) برای آذربایجان غربی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی نسبت به خطر سیل برای برخی مناطق کشور هشدار داد.

خبرگزاری مهر

بر اثر گرفتار شدن یک اتوبوس در سیل در استان تاتا در جنوب مراکش 2 نفر جان خود را از دست دادند و 14 نفر ناپدید شدند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - حسین زنده بودی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس، دانشجوی ارشد اقتصاد: نخستین نشست خبری دکتر پزشکیان با یک انگاره آشنا، یعنی رفع فقر و بهبود اقتصادی مشروط به حل برجام و FATF، آغاز شد و ظاهراً قرار است همان مسیر غلط گذشته با تصورات اشتباه از مناسبات جهانی طی شود! ساده‌انگاری روابط بین‌الملل باعث شده که تمام مشکلات کشور حتی آب خوردن مردم مجدداً...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی برای شماری از استان‌های کشور هشدار سطح زرد فعالیت سامانه بارشی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود معجزه توسعه صنعتی، ارزیابی محدودیتهای رشد فراگیر در بنگلادش بر وجود سه عامل حیاتی تاکید دارد. دو مورد از این موارد عرضه ناکافی انرژی و فقدان تنوع اقتصادی در سبد صادراتی است؛ اما سومین محدودیت به حقوق مالکیت ناامن مربوط می‌شود.