یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئوهای امروز صحرای شرق مهد الذهب در استان مدینه و سیل شدید پس از طوفان‌های تگرگ در حوالی الخرج، جنوب پایتخت ریاض را نشان می‌دهند. ویدئوهای امروز صحرای شرق مهد الذهب در استان مدینه و سیل شدید پس از طوفان‌های تگرگ در حوالی الخرج، جنوب پایتخت ریاض را نشان می‌دهند. لازم به ذکر است که این ناهنجاری‌ها از بهار سال گذشته در عربستان سعودی آغاز شد، زمانی که آبادی‌های جدید در بیابان‌ها شروع...

وب‌گاه خبر آنلاین

معین الدین سعیدی و علیرضابیگی دو نماینده ردصلاحیت شده چابهار و تبریز مهمان «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین بودند و در گپ و گفتی جذاب به مباحث مهمی پیرامون ردصلاحیت شان، ریاست قالیباف بر مجلس، لایحه عفاف و حجاب و... پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز در تبریز چهار نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نشریه غربی در مطلبی از بالا گرفتن زمزمه‌های تعیین جانشین برای پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در واتیکان به دلیل مشکلات جسمی زیاد وی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود تبلیغات رسانه‌های ضدانقلاب برای کم رنگ نشان دادن اعتقادات مذهبی ایرانیان، مردم در مراسم شب‌های قدر امسال حضوری پرشورتر از سال‌های گذشته را رقم زدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با فرا رسیدن بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هدیه‌ای 500 هزار تومانی به حساب حدود 200 هزار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور واریز کرد. ، همزمان با فرا رسیدن بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هدیه‌ای 500 هزار تومانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولان باید بنشینند و با دقت محاسبه کنند چون پای آبرو، حیثیت، شرافت و کرامت مردم ایران در میان است. این‌که باید وحدت باشد، قطعاً باید باشد، کسی شبهه نکند، ولی باید در دنیای اسلام و دنیای بشریت به جایگاه خودمان برسیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی، از احتمال بارندگی‌های شدید در شمال استان‌های فارس و خراسان رضوی و در مناطق مرکزی، ارتفاعات و غرب کرمان خبر داد و گفت: امدادگران هلال احمر برای مواجهه با مخاطرات احتمالی در این 3 استان به حالت آماده باش درآمدند.

وب‌گاه عصر ایران

طوفان و سیل امروز یکشنبه، ایالت بنگال غربی در هند را درنوردید و به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن تعداد دیگری منجر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیل ناشی از بارندگی سنگین بهاری در شرق هند، چهار نفر را به کام مرگ فرستاد و تعدادی را روانه بیمارستان کرد.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: به منظور حفظ آب و خاک، تجدید حیات پوشش گیاهی و حفظ ارزش‌های زیست محیطی مراتع، رعایت نکاتی در چرای دام در مراتع ضروری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: به منظور حفظ آب و خاک، تجدید حیات پوشش گیاهی و حفظ ارزش‌های زیست محیطی مراتع، رعایت نکاتی در چرای دام در مراتع ضروری است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه بارشی از امروز (یکشنبه) تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد و برای 14 استان کشور در این مدت بارش باران، رعدوبرق، بارش برف در ارتفاعات و نواحی سردسیر، وزش باد شدید و در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها همراه با مه پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، اهمیت و راهکار‌های ایفای نقش مردم در تولید کشور را بررسی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال 1402 سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش 1000میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت به سینمای کیانوش عیاری دست خوش تغییر کرد.