یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 16 فروردین ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه عصر ایران

دانگ فنگ فورتینگ اس7 جدید وارد میدان رقابت با دیگر محصولات چینی مانند شیائومی اس یو7، بی وای دی سیل و البته تسلا مدل 3 می شود.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران تراکتور جو وحشتناکی را دد ورزشگاه یادگار تبریز به راه انداخته‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه تراکتور با صدور اطلاعیه ای از هوادارانش خواست تا به استادیوم نیایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه را تسلیت گفت و بیان کرد که اسرائیل خونخوار به پایان حیات خود نزدیک تر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه را تسلیت گفت و بیان کرد: رژیم خونخوار صهیونیسم به پایان حیات خود نزدیک‌تر شده است.

وب‌گاه ورزش سه

در فاصله پنج ساعت مانده به شروع دیدار معوقه هفته شانزدهم، بسیاری از سکوهای ورزشگاه یادگار پر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک روز بالاخره گفت: «می‌خواهم خبر عجیبی به تو بدهم والیا! من سفر کوتاهی هم به فضا خواهم کرد، می‌فهمی؟ به فضا، به دور زمین... چمدانم را ببند» و سرانجام روزی رسید که من هم چهره‌ی یوری را بر صفحه‌ی تلویزیون دیدم. این بار او به‌راستی از فضا، از ماورای زمین با مردم دنیا حرف می‌زد. گوینده‌ی تلویزیون او را «کریستف کلمب فضا» می‌نامید، و من سعی می‌کردم تپش قلب خودم را کنترل کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی صنعت آب در خصوص وضعیت سدهای کشور گفت: در حال حاضر با بهبود نسبی در بارش‌های اخیر در شرایط مساوی با سال گذشته، 58 درصد مخازن سدهای کشور پر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد ریشه تمام اختلاف‌های سیاسی و فکری را نحوه اداره زندگی انسان توسط خودش یا دین دانست و گفت: از چند جهت باید مدیریت انسان دست خدا و مظاهر خدا باشد تا این مدیریت به‌صورت عادلانه برای انسان اجرا شود، در غیر صورت بشر قابل مدیریت نیست.

وب‌گاه فرارو

محمد بادپا، بازیکن پرسپولیس اهل استان سیتان و بلوچستان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زن جوانی پشت فرمان خودرویش در جاده ارومیه - مهاباد کشف و شوهرش به اتهام قتل دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود عباس زاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند واکنش ایران مقتدرانه و سنگین خواهد بود و حالا چرا خواسته است این هزینه را بدهد قابل بحث است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی حساسیت نسبت به حضور پر تعداد افغان‌ها را یک حساسیت به جا می‌دانند این عده گمان می‌کنند که حضور پرتعداد افغان ها به مرور میتواند در خواسته های طبقه متوسط انحراف ایجاد کند، چون بسیاری از افغان‌های رانده شده از افغانستان تفکرات مدرنی در باب زن و اساس زندگی ندارند، اصلا همنشینی فرهنگ های نامتجانس میتواند جنایات زیادی ایجاد کند و حالا که جامعه ایرانی در تلاش برای پوست اندازی است، حضور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس قانون مجلس وزارت نیرو مکلف است، برق صنایع انرژی‌بر که نسبت به ساخت نیروگاه اقدام نمی‌کنند را محدود و بسته به شرایط قطع کند.

خبرگزاری اکو نیوز