یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت کشور در بیانیه‌ای به برخی فضاسازی‌ها درباره مهاجران و اتباع خارجی پاسخ داد و تاکید کرد موضع این وزارتخانه در این باره روشن است. وزارت کشور در بیانیه‌ای به برخی فضاسازی‌ها درباره مهاجران و اتباع خارجی پاسخ داد و تاکید کرد موضع این وزارتخانه در این باره روشن است. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت کشور بیانیه مهم صادر کرد

وب‌گاه مشرق نیوز

هرگاه گفتار رادیکال در جبهه اصلاحات رشد داشته به موجب آن بهره گیری از مشکلات برای پروژه سیاسی و شیفت از بازی ها کلامی - روانی به رخدادهای عینی افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت کشور در بیانیه‌ای به برخی فضاسازی‌ها درباره مهاجران و اتباع خارجی پاسخ داد و تاکید کرد موضع این وزارتخانه در این باره روشن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه روسیه با اشاره به حملات نیروهای مسلح اوکراین به نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا که بزرگ‌ترین نیروگاه اتمی اروپا محسوب می‌شود، از «رافائل گروسی» دبیرکل سازمان انرژی اتمی خواست واکنشی علنی و صادقانه به این حملات نشان دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از جاری شدن سیل در جنوب روسیه، دو منطقه سیل زده در این کشور اعلام وضعیت اضطراری کردند.

خبرگزاری تسنیم

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در بیانیه‌ای به برخی فضاسازی‌ها درباره مهاجران و اتباع خارجی پاسخ داد و تاکید کرد موضع این وزارتخانه در این باره روشن است.

وب‌گاه فرارو

آغاز افسانه‌ای تونیس به اوایل قرن هشتم قبل از میلاد برمی‌گردد، زمانی که به عنوان مهم‌ترین شهر بندری تجاری مصر تاسیس شد.

وب‌گاه عصر ایران

به دنبال اعلام وضعیت اضطراری در استان «تیومن» روسیه به علت جاری شدن سیل، فرماندار استان «کورگان» این کشور نیز اعلام کرد که پیش بینی از وضعیت سیل نشان از بدتر شدن آن دارد و حجم بسیار بیشتری از آب با سرعت بیشتر در حال سرازیر شدن به منطقه است.

وب‌گاه فرارو

هواشناسی مازندران نسبت به آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محور‌های کوهستانی این استان از عصر چهارشنبه این هفته تا صبح روز شنبه آینده، هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که احزاب در دولت رئیسی به حاشیه بروند، این پیش‌بینی از سخنان او در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری نشأت گرفت و رنگ باختن جناح‌بندی‌های سیاسی نقطه آغازین ابهامات درباره رویکرد او نسبت به احزاب و گروه‌های سیاسی بود چراکه به اعتقاد تحلیلگران سیاسی، تنوع سیاسی لازمه شکوفایی سیاسی در کشور است.

وب‌گاه گسترش

عدم حضور برگه معاینه فنی در فرآیند پرداخت خسارت توسط شرکت‌های بیمه به عنوان مانع محسوب نمی‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

با سری به آگهی‌های آژانس‌ها شاهد قیمت‌های مختلفی هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: تا به امروز 10 رادار هواشناسی نصب و راه اندازی کرده ایم و در حال حاضر نیاز به 26 رادار هواشناسی در کشور داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه ای صادر و تاکید کرد که اجازه کوچکترین تعدی و بی‌خردی را به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نخواهند داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل اصلی شهادت شهید شیبک هنگام خروج از مرز در سراوان دستگیر شد. عامل اصلی شهادت شهید شیبک هنگام خروج از مرز در سراوان دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، / فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت شهید حسینعلی شیبک خبر داد.