یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ژنتیک نور گفت: تعیین هویت ژنتیک در کشورهای پیشرفته و جهان اول دنیا وجود دارد و ایران در این زمینه تنه به تنه کشورهای پیشرفته دنیا می‌زند و می‌توان گفت که ایران جزو 10 کشور برتر در این زمینه است.

وب‌گاه فرارو

یک جامعه‌شناس شهری گفت: «در زلزله تهران مردگان خوشبخت‌اند، چرا که مسئله اصلی زنده‌ها هستند. وقتی راه‌ها تخریب شده، امکان اسکان 5 میلیون زلزله زده وجود داد؟ مانور‌های آمادگی برای زلزله چه زمانی برگزار می‌شود؟ در زلزله کرمانشاه که در تهران هم احساس شد، یک عده‌ای می‌گفتند برویم ورزشگاه آزادی و عده دیگری می‌گفتند نه. مدیریت بحران وجود ندارد. نباید آن‌ها را ملامت کرد. ما یک زندگی پرریسک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که وزیر امور خارجه این کشور روز دوشنبه برای یک سفر رسمی دو روزه وارد پکن شد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA) گزارش داد، «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی، پیام تسلیت خود را به «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه به دلیل شکسته شدن سد و جاری شدن سیل در منطقه اورنبورگ ارسال کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک جامعه شناس شهری به خبرآنلاین گفت: «در زلزله تهران مردگان خوشبختند چراکه مسئله اصلی زنده‌ها هستند، وقتی راه‌ها تخریب شده امکان اسکان 5 میلیون زلزله زده وجود داد؟ مانورهای آمادگی برای زلزله چه زمانی برگزار می‌شود؟ در زلزله کرمانشاه که در تهران هم احساس شد یک عده‌ای می‌گفتند برویم ورزشگاه آزادی و عده دیگری می‌گفتند نه. مدیریت بحران وجود ندارد. نباید آنها را ملامت کرد. ما یک زندگی پرریسک...

وب‌گاه مشرق نیوز

جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی خود در چابهار و راسک را ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعه سواحل مکرانعنوان کرد و این در حالی است که عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هم بارها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال وقوع سیل در روسیه، رهبر کره شمالی با پوتین ابراز همدردی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال وقوع سیل در روسیه، رهبر کره شمالی با پوتین ابراز همدردی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: اقتدار پوشالی صهیونیست‌ها با طوفان الاقصی از بین رفت و این نقطه سقوط رژیم منحوس کودک‌کش و نقطه اقتدار رزمندگان فلسطینی به پیش از این، بازنخواهند گشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارگذاری تازه جمعیتی در حومه پایتخت در حالی در کارگروه زیربنایی استان تهران مصوب شده که چهار مساله بدون جواب مقابل این پیش‌مصوبه دولتی قرار دارد استان تهران غربی تشکیل می شود؟ تقسیم استان تهران به کجا رسید؟ استاندار تهران گفت: به نظرم شرایط برای تشکیل استان غربی تهران فعلا فراهم نیست. به گزارش عرشه آنلاین، چند سالی است که حرف از تقسیم تهران زده می‌شود. یک‌بار حرف از انتزاع ری از تهران...

خبرگزاری تسنیم

اعلام گروهک تروریستی جیش العدل در مخالفت با توسعه مکران، همسو با مواضعی است که چند ماه قبل عبدالحمید اسماعیل زهی گرفته و بر توسعه این منطقه تاخته بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم باشکوه با نثار درود به ارواح طیبه جمیع شهدا به ویژه شهدای راه قدس بیان کرد: سردار زاهدی 48 ساعت قبل از شهادتش در جمع همرزمانش گفته بود بهترین هدیه‌ای که با شهادتم نصیبم می‌شود ملاقات با شهید حاج قاسم سلیمانی است. وی افزود: همانطور که فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی برای وقوع بارش‌های سیل آسا در 24 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به تفاهم‌نامه سال 1402 با وزارت نیرو گفت: اگر ساخت و ساز غیرمجازی در حریم و بستر رودخانه‌ها انجام شود به صرف ارائه سند وزارت نیرو، قطعا حکم قضایی در کمترین زمان ممکن صادر خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

در پی طغیان رودخانه‌ها اخیرا سیل های گسترده در منطقه «اورال» و «سیبری غربی» در روسیه و در سراسر قزاقستان رخ داده است. سیلاب های فصلی امسال به دلیل گرمای غیرمعمول و روان آب های جاری شده از کوه‌های برفی تشدید شده است.

وب‌گاه گسترش

معاون صندوق بیمه‌ای حوادث طبیعی ساختمان اعلام کرد که سقف پرداخت خسارت نسبت به سال 1402 برای امسال افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و از حدود 30 میلیون تومان به 95 میلیون تومان رسیده است.