یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: جهش تولید ممکن نیست مگر با افزایش تعداد کنش‌گرها. باید توده مردم وارد بشوند. اینکه مثلاً ده درصد، بیست درصد، سی درصد فعال اقتصادی بیایند کار کنند، یک بهبودی اتفاق می‌افتد ولی ما شاهد جهش نیستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ارسال کمک‌ها به مردم غزه گفت: فقط 25 درصد از کمک‌هایی که جمع‌آوری شده و در بندر العریش مصر، وارد غزه می‌شود؛ روزانه 15 تا 20 کامیون، سایر کمک‌ها در بندر العریش در حال فاسد شدن است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ارسال کمک‌ها به مردم غزه گفت: فقط 25 درصد از کمک‌هایی که جمع‌آوری شده و در بندر العریش مصر، وارد غزه می‌شود؛ روزانه 15 تا 20 کامیون، سایر کمک‌ها در بندر العریش در حال فاسد شدن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری برخوردار شوند که مشمول قانون تامین اجتماعی و قانون کار باشند و در زمره بازنشستگان، از کارافتادگان کلی، صاحبان حرف و مشاغل آزاد، بیمه‌شدگان اختیاری نبوده و از اتباع خارجی نیز نباشند. مقرری بیمه بیکاری افراد واجد شرایط از روز اول بیکاری قابل پرداخت است و مدت دریافت مقرری بیمه بیکاری جز سوابق پرداخت حق‌بیمه محسوب می‌شود. سازمان ارتباطات و نظارت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر به بیان توضیحاتی درباره اقدامات این جمعیت در سیل سیستان و بلوچستان، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، زلزله ترکیه، کمک به مردم غزه و سایر اقدامات مهم این نهاد در 1402 پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور شبانه پیامی را درباره تعطیلی پارک‌ها و مراکز گردشگری در روز 13 فروردین به مردم ارسال کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمعیت هلال احمر در برنامه صف اول به بیان توضیحاتی درباره اقدامات این جمعیت در سیل سیستان و بلوچستان، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، زلزله ترکیه، کمک به مردم غزه پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: با وجود افزایش سطح تردد در جاده ها به نسبت سال گذشته، تعداد جانباختگان حوادث ترافیکی 27 درصد کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «نبی‌الله رشنو» افزود: در بازدید روز‌های آغازین سال از جنوب استان سیستان و بلوچستان، بیش از 2 هزار و 700 کیلومتر از منطقه سیل‌زده برای انجام اقدامات حمایتی، برآورد خسارت و برنامه‌ریزی بازیابی مورد پیمایش قرار گرفت. وی گفت: حادثه سیل در سیستان و بلوچستان یک تجربه تکرار شده از تخریب طبیعت و محیط توسط عامل انسانی است که...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی از ارسال گزارش برآورد خسارات سیل جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: یک‌هزار و 400 میلیارد تومان خسارت در این حادثه ارزیابی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی از ارسال گزارش برآورد خسارات سیل جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: یک‌هزار و 400 میلیارد تومان خسارت در این حادثه ارزیابی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش جمهوری اسلامی ایران، به‌مناسبت 12 فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران»، بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عشق به معلمی او را به سمتی کشاند که سختی‌های دور افتاده‌ترین و سردترین منطقه ایران و دوری از خانواده را به جان کشید اما از آرزوی دیرینه‌اش کوتاه نیامد؛ این عشق و تلاش‌هایش برای جذب لازم‌التعلیم‌ها جهت تحصیل تا جایی پیش رفت که به عنوان «معلم برتر ایران» انتخاب شد. عشق به معلمی او را به سمتی کشاند که سختی‌های دور افتاده‌ترین و سردترین منطقه ایران و دوری از خانواده را به جان کشید اما از...

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجودی که آیت الله بروجردی دین را از سیاست جدا نمی‌دانستند اما فتاوای مذهبی و موضع‌گیری‌های سیاسی ایشان در عصر پهلوی پسر موجب شد عده ای ایشان را مرجع تقلیدی محافظه کار و دسته ای دیگر مرجع تقلیدی فعال در حوزه سیاسی بدانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی روز یکشنبه (12 فروردین) چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، نیمه شمالی استانهای فارس و کرمان، جنوب یزد، ارتفاعات استانهای تهران، سمنان، البرز، گیلان و مازندران تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی قرار می گیرند.