یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

نماینده ورن 80+ کیلوگرم ایران رقبای خود در تکواندوی انتخابی المپیک در قاره آسیا را شناخت.

وب‌گاه فرارو

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

با به پایان رسیدن مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود و باید دید که در این مراسم قرعه کشی کدام تیم‌ها با هم روبرو می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

گل مردود شده سردار آزمون، ستاره ایرانی رم، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه موقت تهران حضور 41 درصدی مردم در انتخابات را جهاد مقبول و سرافرازی ثابت در تاریخ انتخابات خواند و با اشاره به عملکرد دولت در یک سال گذشته گفت که در حالی که نرخ بیکاری در دولت های قبل بالا بود، نرخ بیکاری در دولت سیزدهم رو به کاهش است.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی پدل ایران به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های پدل جام رمضان در امارات صعود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمید استیلی با حضور در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان با مردم این استان دیدار داشت.

وب‌گاه فرارو

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرد.

وب‌گاه فرارو

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران 30 ساله شد.

وب‌گاه فرارو

اوسمار ویرا پس از پایان دربی از رضا درویش خواسته است که به هر شکل ممکن مهاجم بلند قامت و سرزن خارجی برای تیمش بخرد.

وب‌گاه فرارو

با گل‌هایی که محمد منتظر در هفته‌های اخیر لیگ برتر به ثمر رسانده بازگشت خود را به اردوی آبی در ابتدای فصل آینده قطعی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته امداد امام خمینی از واریز مستمری فوق‌العاده به سیل‌زدگان و مدد جویان کمیته امداد خبر داد.

وب‌گاه فرارو

پیش‌تر مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به وضعیت ایران از منظر بلایایی طبیعی پرداخت. در این گزارش به نقل از داده‌های سازمان مدیریت بحران کشور آمده است، به طور میانگین در 10 سال گذشته سالانه 12759 رخداد زلزله در کشور به وقوع پیوست. همچنین حدود 4500 سیلاب طی 10 سال اخیر در ایران ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موزه نظامی ارتش که یکی از بی نظیرترین موزه‌های تاریخی جهان محسوب می‌شود، پس از 8 سال تعطیلی و 3 سال کار مرمت و بازسازی توسط ارتش، با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلام ی ایران در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مجددا بازگشایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از دولتمردان و صاحبان واحدهای تولیدی رابطه معناداری بین افزایش مزد کارگران و افزایش نرخ تورم قائل هستند ولی باید اذعان کرد در شرایطی که سهم شوک‌های ارزی بالاست سهم افزایش مزد ناچیز است. برخی از دولتمردان و صاحبان واحدهای تولیدی رابطه معناداری بین افزایش مزد کارگران و افزایش نرخ تورم قائل هستند ولی باید اذعان کرد در شرایطی که سهم شوک‌های ارزی بالاست سهم افزایش مزد ناچیز است. تورم...

وب‌گاه تابناک

با کمک محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس، و با مشارکت وحید امیری و علیرضا بیرانوند، کمپینی با نام دستان یاری رسان برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در آستانه نوروز تشکیل شد