یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه الف

بانک سپه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به ارسال کمک های مومنانه به هموطنان سیل زده شهرستان دشتیاری در جنوب استان سیستان و بلوچستان کرد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه استقلال به موضوع عدم حضور تماشاگران در بازی با هوادار واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم فوتبال رم بر آمادگی تیمش برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

النصر با گلی که کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند توانست برابر الاهلی پرستاره به پیروزی دست پیدا کند.

وب‌گاه فرارو

در شبی که مدافع ایرانی السد دو اشتباه داشت اکرم عفیف درخشید و زمینه ساز یک پیروزی دیگر برای السد شد. الشمال هم باوجود گلزنی امید ابراهیمی شکست سنگینی را متحمل شد.

وب‌گاه فرارو

در پایان فصل 8 بازیکن پرسپولیس قراردادشان به اتمام می‌رسد و باشگاه پرسپولیس هم اقدامی برای تمدید آن‌ها نکرده است.

وب‌گاه فرارو

‌دربی پایتخت با کمترین موقعیت گل‌زنی ممکن و کمترین هیجان دنبال شد و هواداران فوتبال موفق نشدند در حساس‌ترین بازی لیگ بیست‌وسوم، فوتبال زیبایی را تماشا کنند و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

وب‌گاه فرارو

برای حضور در انتخابات این فدراسیون، محمود افشاردوست، پیمان اکبری، سیدمیلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی تأیید صلاحیت شدند و قرار است رقابت اصلی را در این بین بر عهده داشته باشند. با وجود این، ولی از زمان تأیید صلاحیت‌ها تا به الان، داستان انتخابات وارد مسیر جدیدتری شده و بسیاری اعتقاد دارند شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته تا یار شفیق محمدرضا داورزنی، رئیس پیشین، روی صندلی ریاست بنشیند....

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

وینیسیوس جونیور از استوری جنجالی باشگاه رئال مادرید حسابی عصبانی شد.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال پورتو از بازگشت مهدی طارمی به تهران برای بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

هم‌رسانی یک ویدیوی عجیب از صالح حردانی در صحنه کرنر‌های پرسپولیس موجب شد باشگاه پرسپولیس از بازیکن استقلال شکایت کند.

وب‌گاه فرارو

دربی 103 تبدیل به شانزدهمین بازی بدون باخت پیاپی پرسپولیس مقابل استقلال شد

وب‌گاه عصر ایران

این اولین بار نیست که بر سر بلوچ‌ها چنین بلایی می‌آید. تابستان سال گذشته، دی ماه سال 98، دی ماه سال 95، اسفند سال 93 و آذر سال 91 هم باز در بلوچستان سیل امد. بسیاری از مردم گفته‌اند هنوز درگیر خسارت سیل‌های قبلی هستند، اما چرا اینقدر در این منطقه سیل می‌آید و چرا کسی به داد این مردم نمی‌رسد؟

وب‌گاه فرارو

زنبورهای مهاجم، کارلوس آلکاراز مرد شماره دو تنیس جهان را نیش زدند و او مجبور به ترک زمین شد. محمد لحیانی، داور این مسابقه، بازی را به دلیل تهاجم زنبورها به حالت تعلیق درآورد. این بازی در نهایت پس از یک وقفه طولانی از سر گرفته شد و آلکاراز توانست حریف خود را شکست دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت «شهید آرمان علی وردی» امروز (25 اسفندماه) در محل شهادت وی توسط شرکت راه آهن در شهرک اکباتان تهران با حضور «سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران» و «حجت‌الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی» یکی از وعاظ مطرح کشور، برگزار شد. در این مراسم «مجموعه فرهنگی ورزشی راه‌آهن در اکباتان» با تغییر نام به «مجموعه فرهنگی ورزشی شهید...