یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

دیلی میل به مردود اعلام شدن گل سردار آزمون برابر برایتون واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

محمد صلاح با گلزنی برابر اسپارتاپراگ در تاریخ باشگاه لیورپول جاودانه شد.

وب‌گاه فرارو

بایر لورکوزن بازگشت رویایی برابر قره باغ آذربایجان در لیگ اروپا داشت تا نشان دهد مدعی قهرمانی در لیگ اروپا است.

وب‌گاه فرارو

مبینا نعمت‌زاده در وزن 49- کیلوگرم موفق به کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک شد.

وب‌گاه فرارو

ستاره تیمی که سه دفاع اصلی‌اش را نداشت با وجود نگرانی‌ها درباره مرکز خط دفاع پرسپولیس این تیم یک ستاره در آن نقطه داشت.

وب‌گاه فرارو

لیورپول در 14 دقیقه طوفانی، مقابل اسپارتا پراگ 4 گل به ثمر رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از دولتمردان و صاحبان واحدهای تولیدی رابطه معناداری بین افزایش مزد کارگران و افزایش نرخ تورم قائل هستند ولی باید اذعان کرد در شرایطی که سهم شوک‌های ارزی بالاست سهم افزایش مزد ناچیز است.

وب‌گاه فرارو

اتحاد کلباء با درخشش مهدی قایدی از سد الجزیره گذشت.

وب‌گاه فرارو

در بازی شب گذشته رم و برایتون داور بازی گل زیبای سردار آزمون را مردود اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار به این استان‌ها؛ بارش‌های سیل‌آسا در راه است سازمان هواشناسی با صدرو هشدار سطح نارنجی برای 21 استان و بارش‌های سیل آسا در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید طی روز دوشنبه به کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از دولتمردان و صاحبان واحدهای تولیدی رابطه معناداری بین افزایش مزد کارگران و افزایش نرخ تورم قائل هستند ولی باید اذعان کرد در شرایطی که سهم شوک‌های ارزی بالاست سهم افزایش مزد ناچیز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران مناطقی از غرب فارس و اصفهان ابرناکی و بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات برف و مناطق سردسیر پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت در این مناطق تا ظهر شنبه ادامه می یابد و بعدازظهر تنها در مناطقی...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدرو هشدار سطح نارنجی برای 21 استان و بارش‌های سیل آسا در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید طی روز دوشنبه به کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: 145 هزار و 135 زوج که طی سال جاری درخواست طلاق خود را در سامانه تصمیم ثبت کرده بودند، مورد ارزیابی روانی و اجتماعی قرار گرفتند که نتیجه آن، 22.04 درصد سازش بین آنها بود.

وب‌گاه گسترش

مشکلاتی از جمله ازدحام جمعیت، صدای بوق‌ها، کمبود جای پارک، تردد باربران با بارهای سنگین بر روی کف‌های خیابان، ترافیک سنگین و نبود جای پارک، موجب ناراحتی شهروندان در منطقه بازار بزرگ تهران می‌شود. با این حال، برخی از افراد به دلیل نیاز به رسیدن به محل کار یا خرید، با وجود این مشکلات، همچنان خود را به بازار و چهارراه گلوبندک می‌رسانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه از زمان آغاز جنگ در اوکراین تلاش دارد تا با توسل به جنگ اطلاعاتی و القای روایات نادرست، خواسته های خود را محقق کند، این در حالی است که کشورهای غربی علیرغم پس لرزه های حاصل از این نبرد، فعلا منفعل هستند.