یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری دانشجو

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت امروز در نشست خبری طرح «سلامت نوروزی» که با حضور سعید کریمی معاون درمان، جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور، حسین فرشیدی معاون بهداشت و پدرام پاک آین سخنگو وزارت بهداشت برگزار شد اظهار کرد: ایران به عنوان یک مرجع در مجمع شانگ‌های مطرح است و کشورهای مختلف خواستار تعامل با ایران در حوزه‌های سلامت و درمان و تجهیزات هستند. تشکیلاتی برای عید نوروز طراحی شده است که...

وب‌گاه الف

نکند دنیا را آب ببرد و ما در خواب غفلت باشیم و متوجه صداهایی که یاری ما را می‌طلبد نشویم... تنها جایی که شتاب جایز شمرده و بر آن تأکید شده است کار خیر و انسان دوستی است خصوصاً زمانی که عده قابل توجهی از انسان‌ها نیازمند کمک رسانی فوری هستند، همانند هم وطنان و سیل زدگان مسلمان سیستان و بلوچستان.

وب‌گاه فرارو

دربی شماره103 تهران در حالی چهارشنبه‌شب گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسید که سطح کیفی آن فاجعه‌بار بود. حالا نیمه اول را تا حدی می‌شد تحمل کرد؛ اما وقت دوم آن‌قدر افتضاح بود که تنها می‌توان آن را مایه اتلاف عمر دانست.

وب‌گاه فرارو

با وجود جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلبا، همچنان مهدی قایدی در قامت یک ستاره در ترکیب این تیم اماراتی مشغول درخشش است.

وب‌گاه فرارو

دنیا ابوطالب، ملی‌پوش تکواندوی عربستان سعودی با راهیابی به المپیک 2024 پاریس، اولین ورزشکار زن سعودی است که پس از راهیابی به مسابقات انتخابی آسیایی، جواز حضور در المپیک را کسب می‌کند. شاهزاده عبدالعزیز بن‌ترکی الفیصل، رئیس کمیته المپیک و پارالمپیک عربستان سعودی، به دنیا ابوطالب برای حضور در المپیک 2024 پاریس تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از مردم گفته‌اند هنوز درگیر خسارت سیل‌های قبلی هستند، اما چرا اینقدر در این منطقه سیل می‌آید؟ بسیاری از مردم گفته‌اند هنوز درگیر خسارت سیل‌های قبلی هستند، اما چرا اینقدر در این منطقه سیل می‌آید؟ حدود 400 هزار نفر حالا در جنوب بلوچستان محتاج به امداد شده‌اند. امدادهای زیادی هم رسید اما همه انها فقط برای چند روز به کار مردم می‌اید. بعد از آن امدادها تمام می‌شود و مردم می‌مانند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم عصر پنجشنبه 24 اسفندماه دومین ضیافت افطاری خود را با مدیران مسئول رسانه‌های مختلف برگزار کرد. سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم عصر پنجشنبه 24 اسفندماه دومین ضیافت افطاری خود را با مدیران مسئول رسانه‌های مختلف برگزار کرد. ابراهیم رئیسی در این جلسه حرف‌های ضدونقیضی زد. او برای رسانه‌های مستقل و آزاد خط مشی تعیین کرده و خواست که آنها هم دستاوردهای دولت...

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران گفت: ان‌شاءالله سال آینده چهره پایتخت از بعد ترافیک تغییر خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: چهارشنبه (اول فروردین‌ماه) سامانه بارشی با حرکت شرق سوی خود تمام مناطق کشور به جز جنوب و جنوب غرب را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

وب‌گاه فرارو

میلاد تقوی به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.

وب‌گاه فرارو

مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم با عملکرد خود در دیدار با برایتون مورد تمجید ایتالیایی‌ها قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

محمدرضا گلزار که همراه با تیم ملی پدل به امارات سفر کرده، با ستاره سابق تیم ملی دیدار داشت.

وب‌گاه گسترش

بانک سپه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به ارسال کمک های مومنانه به هموطنان سیل زده شهرستان دشتیاری در جنوب استان سیستان و بلوچستان کرد.

وب‌گاه گسترش

در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و وارد آمدن خسارات سنگین به هموطنان به ویژه در مناطق روستایی، از سوی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو صدها بسته ارزاق عمومی و مایحتاج این هموطنان به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وب‌گاه فرارو

هادی چوپان در کشور انگلیس با رونی کلمن دیدار کرد.

وب‌گاه فرارو

علت جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس در زمان سرمربیگری یحیی گل‌محمدی مشخص شد.