دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خصوصیت پاسداران این است که در سیل، زلزله و کرونا اولین نفر وارد صحنه کمک به مردم می‌شوند و آخرین نفر هستند که از میدان خارج خواهند شد.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر 1240 امدادگر و نجاتگر در منطقه در حال امدادرسانی به سیل زدگان هستند و در 822 روستا امدادرسانی کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران با اشاره به تفکر غالب در دوران انقلاب صنعتی بیان نمود: به طور کلی دو مکتب در ارتباط با رابطه انسان و طبیعت وجود دارد. اولین مکتب "جدایی انسان از طبیعت" است که در این دوره انسان طبیعت را به چشم کالا نگریست و این اجازه را برای خود قائل شد که به هر نحو ممکن از طبیعت خارج از آستانه‌ها و ظرفیت آن بهره‌برداری اقتصادی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی درخصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، کولاک برف و کاهش نسبی دما هشدار نارنجی صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هواشناسی با صدور 4 هسدار نارنجی و زرد از بروز مخاطرات جوی در نقاط مختلف کشور از کولاک برف و باران سیل‌آسا تا خیزش گرد و خاک و طوفان در سواحل دریا خبر داد. سازمان هواشناسی درخصوص تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با...

وب‌گاه عصر ایران

برای فراهم کردن فرصت بهترین تصمیم‌گیری برای ساکنان و تصمیم‌گیرندگان برای محافظت از خود در برابر سیل در منطقه، محققان به شهرداری جمرباگت کمک کرده‌اند تا یک ابزار هشدار اولیه ایجاد کند. این ابزار می‌تواند 48 ساعت زودتر اخطار سیل محلی در امتداد رودخانه‌ها، نهر‌ها و مناطق ساحلی را ارائه دهد. این اولین مورد از نوع خود است که هشدار‌های محلی سیل ارائه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

در جریان رقابت‌های وزن 70 کیلوگرم جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی مقابل محمدعلی عموزاد به برتری رسید.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا به موضوعات مختلفی از جمله کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان و همچنین تردد خودروهای مسئولان در خطوط اتوبوسرانی و ویژه پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جودی گفت: 60 درصد از واحد‌های مسکونی در جنوب سیستان وبلوچستان مقاوم‌سازی شده‌اند و همین امر باعث شد که میزان خسارت سیل اخیر در بخش مسکونی کاهش یابد.

وب‌گاه فرارو

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دو رای خود را در خصوص تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال صادرکرد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه پرسپولیس در حالی به کارت زرد محمدحسین کنعانی‌زادگان در دیدار با فولاد اعتراض کرده که امید چندانی به بخشش این مدافع وجود ندارد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور گفت: دولت مسئله‌ی اشتغال را در دستورکار قرار داده و احیای واحدهای تولیدی را دنبال می‌کنیم؛ 7000 کارگاه و کارخانه تاکنون به تولید بازگشته است.

وب‌گاه فرارو

با تلاش‌های کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس احتمالاً گیورگی گولسیانی شانس حضور در دربی پایتخت را به‌دست خواهد آورد.

وب‌گاه فرارو

فدراسیون فوتبال اسم مهناز ذکایی را از فهرست داوران دربی خط زد و یک تاجیکستانی را جایگزین او کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سروکله صد‌ها موجود سه چشم باستانی که «triops» نام گرفته‌اند، پس از باران سنگین و سیل در ایالت آریزونای آمریکا پیدا شد.

وب‌گاه فرارو

5 بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت.