دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه؛ شصت و سومین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شد. این بیمارستان با ارائه خدمات پزشکی، روانپزشکی و بهداشت محیط در منطقه نوبندیان شهرستان چابهار افتتاح شد. سرهنگ پاسدار دکتر قربانعلی بندانی فرمانده مرکز بهداری رزمی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این زمینه گفت: این بیمارستان سیار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ حاتمی، ضمن بازید از نمایشگاه دستاورد‌های شهید سپهبد علی صیاد شیرازی هوانیروز ارتش در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولان ارشد این نیرو با بیان این‌که «به برکت انقلاب اسلامی، شاهد رشد، بالندگی، تحریم شکنی و اقتدار هوانیروز ارتش هستیم»، گفت: امروز شاهد آن هستیم که درصد آمادگی رزمی هوانیروز به نقطه بسیار مطلوبی رسیده و کار‌های ابتکاری و خلاقانه‌ای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پویش «سیستان تنها نیست» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی جهت سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر حاتمی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها تاکید فرموده‌اند که تنها با «قوی شدن» می‌توانیم امنیت خود را حفظ کرده و در مسیر پیشرفت و تمدن سازی قرار گرفته و از آرمان‌های والای انقلاب و شهدای عزیز و دستاوردهای ملت بزرگ ایران اسلامی محافظت کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ حاتمی گفت: مهم‌ترین مولفه قدرت، مولفه نظامی است که می‌تواند از سایر مؤلفه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی محافظت کند.

وب‌گاه فرارو

محمد عمری که در نیم فصل به عنوان بازیکن سرباز از پرسپولیس راهی ملوان شد توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش تصریح کرد که «با مرور تحولات منطقه‌ای و بین المللی به این نتیجه و باور قطعی رسیده‌ایم که در جهان امروز، قدرت‌های ظالم و ستمگر جز زبان قدرت با هیچ منطقی، آشنا نیستند».

وب‌گاه فرارو

علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری درگذشت آریانا ولی نژاد را تسلیت گفت.

وب‌گاه گسترش

با ارسال نخستین کاروان حمایتی فولاد مبارکه برای هموطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان بار دیگر راهبردهای مسئولیت پذیری و عمل به تعهدات اجتماعی، امید آفرینی و خلق ارزش مشترک با جامعه از سوی فولاد مبارکه معنی شد.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت اوسمار ویه را روز گذشته رو در روی فولاد خوزستان قرار گرفت و توانست دو آمار خیلی خوب از خود به جای بگذارد.

وب‌گاه فرارو

روز دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان شب گذشته با کسب 2 مدال طلا برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

وب‌گاه فرارو

الهلال با کسب بیست و هفتمین برد پیاپی در تمامی رقابت‌ها وارد کتاب رکورد‌ها (گینس) خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها جهت کمک رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان، پویش «سیستان تنها نیست» را راه اندازی کرد.

وب‌گاه فرارو

در جلسه هماهنگی برگزاری یکصدوسومین دربی پایتخت مقرر شد که این مسابقه در زمان قبلی اعلام شده برگزار شود.

وب‌گاه فرارو

یک تیم فوتبال در لیگ برتر هلند خواهان جذب علیرضا جهانبخش شده است.