دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نزدیک به 50 میلی‌متر باران در طول شش ساعت در دبی باریده است و این در حالی است که این کشور به طور متوسط کمتر از 120 میلی‌متر بارندگی در سال دارد.

وب‌گاه الف

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: پنجمین مرحله رزمایش کمک رسانی مومنانه قرارگاه قدس همراه با نگاه ویژه به کودکان مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گذشته از کمین و نصب دکل‌ها، در آب‌راه‌ها موانع قابل ملاحظه‌ای ایجاد کرد که گذشتن از آنها بسیار سخت و بلکه غیرممکن می‌کرد. بعد از این موانع، سیل‌بندی هم مشرف بر آب به عرض 12 متر و ارتفاع دو متر احداث کرده و بر روی آن سنگرهای متعددی تعبیه کرد که از سه جهت، دارای دید کافی بر روی آب بود. در حالی که دستیابی به یک جناح از دشمن در شمال بصره و قطع جاده...

وب‌گاه فرارو

مدافع برزیلی سابق بارسلونا به خاطر تجاوز به چهار سال و نیم زندان محکوم شد و دوران محکومیتش را پشت سر می‌گذارد.

وب‌گاه عصر ایران

بهاره رهنما بازیگر ایرانی، با انتشار ویدیویی در استوری خود از حضورش در امارات خبر داد که البته در سیل گیر افتاده بود! او که با همراهانش در سیل شارجه امارات گیر افتاده بود این ویدیو را به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه فرارو

روز گذشته فیلمی منتشر شد که در آن نشان می‌داد پای بلاگر‌های اینستاگرامی به مناطق سیل‌زده بلوچستان هم باز شده است. با همان شکل و ظاهر بلاگرمآبانه و با لباس هلال‌احمر، درحالی‌که چهره کودکان سیل‌زده بلوچستانی هم در فیلم بود، درباره ظاهر و رنگ پوست کودکان آن مناطق با ادبیاتی سخیف صحبت می‌کردند.

وب‌گاه فرارو

بیلبورد‌هایی با محوریت فوتبال در تهران به نمایش درآمده است.

وب‌گاه فرارو

شاید مناسب‌ترین تیتر برای برتری 4‌بر‌2 شاگردان اوسمار ویرا در بازی با فولاد این بود: «پرسپولیس، بیرانوند را برد!»

وب‌گاه فرارو

سردار آزمون پیراهن خود را به بلاگر ژاپنی هدیه داد.

وب‌گاه فرارو

سپاهان تحت هدایت مورایس با 8 شکست از 9 دیدار فصل زمستان 1402 و حاشیه‌های درونی به جای جنگ با رقبا، با حواشی خود ساخته می‌جنگد!

وب‌گاه فرارو

مبارزه بوکس بین اسطوره بوکس سنگین‌وزن جهان و چهره فضای مجازی قطعی شد.

وب‌گاه فرارو

یک دیدار فینال‌گونه در لیگ برتر شاید سرنوشت این فصل لیگ برتر را تعیین کند.

وب‌گاه فرارو

در پایان رقابت‌های 5 وزن نخست کشتی آزاد جام یاشاردوغو، هادی وفایی‌پور در وزن 86 کیلوگرم قاطعانه به مدال طلا دست یافت و محمدمهدی پلنگ‌وار در وزن 65 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

وب‌گاه فرارو

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس با خرید‌های خوبی که در نیم‌فصل دوم انجام داده خط حمله خود را تقویت کرده و شرایط بهتری نسبت به نیم‌فصل اول دارد.

وب‌گاه فرارو

موردی که مجیدی را متفاوت‌تر از بقیه کرد، تجربه مربیگری در جایی غیر از ایران و مچ‌اندازی در محیطی حرفه‌ای، دست‌کم از لحاظ ساختار و متفاوت با فوتبال ایران بود. شاید با توجه به بضاعت و جایگاهی که اتحاد کلبا در فوتبال امارات داشت، شکست و عدم نتیجه‌گیری مجیدی از پیش قطعی به نظر می‌رسید؛ ولی این پیش‌بینی احتمالی هم مجیدی را از چالش سختی که برای خودش برگزیده بود، برحذر نداشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

سیل شدید شمال شرقی و جنوب شرقی عمان را در بر گرفت و به برخی خانه‌ها آسیب زد.