دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عصر ایران

ایمیل‌های مورد بحث که شرکت مادر ChatGPT به‌واسطه‌ی درگیری‌های حقوقی با ماسک منتشر کرده، سیل عظیمی از حدس‌وگمان را در مورد اینکه کدام شرکت یا فردی چنین نقشه‌ی شومی را برای آینده‌ی بشریت در سر می‌پروراند به راه انداخته است.

وب‌گاه فرارو

در شرایطی که از 25 تا 27 اسفند امسال مسابقات آرنولد کلاسیک انگلیس برگزار می‌شود و بسیاری گمان می‌کردند باز هم رقابت تنگاتنگی بین سامسون دائودا و هادی چوپان اتفاق خواهد افتاد..

وب‌گاه فرارو

یک رسانه پرتغالی از آمادگی ستاره ایرانی بعد از دوران مصدومیت برای بازی حساس با آرسنال خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در کشور‌های جهان سومی از جمله ایران سد ساختن با هدف تولید انرژی برق به‌جدیت دنبال می‌شود؛ اما اروپا و آمریکا در حال تخریب سد‌های خود هستند. دلیل این رویکرد متفاوت برای تخریب سد چیست؟

وب‌گاه فرارو

آخرین فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان بین تیم‌های بهمن و مهرسان با نتیجه 74 بر 45 امروز 19 اسفند 1402 در سالن زنده یاد محشون برگزار شد. تیم بهمن با نتیجه سه بر دو قهرمان این مسابقات شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالیت آموزشی مدارس 7 شهرستان سیستان و بلوچستان فردا یکشنبه به علت تشدید بارندگی ها در جنوب این استان غیر حضوری شد.

وب‌گاه فرارو

این روز‌ها محمد حافظ چوپان پسر ارشد گرگ پارسی با انتشار تصاویری از تمرینات فشرده اش در باشگاه نشان داده که شاید در آینده‌ای نزدیک جانشین پدرش خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرن قوا در نشست امروز خود بر ضرورت نظارت با بازار کالاهای اساسی تاکید کردند.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل تهران اظهار داشت که قیمت آجیل در مقایسه با سال قبل تغییر قابل توجهی نداشته است. همچنین، او اعلام کرد که قیمت پسته نسبت به سال گذشته با یک کاهش 20 درصدی مواجه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست روسای قوای مجریه و قضائیه و مقننه با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف ساعتی پیش به میزبانی رییس مجلس شورای اسلامی در بهارستان برگزار شد. در این نشست، سران سه قوه ضمن بررسی آخرین گزارش‌ها از وضعیت سیل سیستان و بلوچستان و امدادرسانی به مردم سیل‌زده ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده، بر سرعت...

وب‌گاه فرارو

مجید جلالی به انتقاداتی که به بعضی از اظهارات او وارد می‌شود، پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

سرن قوا در نشست امروز خود بر ضرورت نظارت با بازار کالاهای اساسی تاکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست سران قوا به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سران سه قوه ضمن بررسی آخرین گزارش‌ها از وضعیت سیل سیستان و بلوچستان، بر سرعت بخشیدن به خدمات امدادی و تامین مایحتاج ضروری اهالی این مناطق تاکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خاتمی می کوشد تا خود را به عنوان رهبر براندازی تعریف کرده و نظام حکمرانی موجود را به عنوان دگرخود به چالش فرا بخواند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه عملیات بازسازی واحدهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان با تشکیل پرونده برای پرداخت تسهیلات وارد مرحله اجرا شده و از برنامه دولت برای تخصیص تسهیلات کم‌بهره 350 میلیون تومانی به واحدهای تخریب شده و پرداخت 80 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به مالکان واحدهای آسیب‌دیده از سیل خبر داد.