دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

شهاب زاهدی به هواداران تیم جدیدش قول داد بهترین عملکردش را در این تیم نشان دهد.

وب‌گاه فرارو

محرومیت‌ها و ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و تهدید‌های موجود در این استان به حدی است که اگر سالی را به نام سیستان و بلوچستان نامگذاری کنند و اولویت نخست دولت رسیدگی همه‌جانبه به این استان شود، سزاوار و شایسته است و اندکی از حق سیستانیان و بلوچستانیان ادا شده است.

وب‌گاه فرارو

مهندسان برای آهسته‌تر کردن روند ذوب شدن یخچال‌های قطب جنوب قصد دارند راهبرد جدید موسوم به «پرده‌های زیر آب» را اجرا کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در رزمایش آمادگی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر که امروز در جوار مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: تشکر ویژه از حضور همه امدادگران، داوطلبان و نجاتگران در تمام مناسبت‌ها جهت ارائه خدمت به مردم دارم. وی به خدمت خالصانه به مردم در جهت رضای خدا توسط نیرو‌های هلال احمر اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور در دیدار مقام تاجیکستانی بر اجرای توافقات دو کشور به ویژه در حوزه همکاری برای مقابله با بلایای طبیعی تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از تصویب طرح «تغییر تقویم آموزشی» در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در نوبت مطرح شدن در صحن علنی مجلس است که در صورت تصویب، انعطاف زیادی در تصمیم گیری‌های مدرسه‌ای صورت می گیرد. تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند به گزارش عرشه آنلاین؛ دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از تصویب طرح «تغییر تقویم آموزشی» در کمیسیون آموزش مجلس خبر داد و گفت:...

وب‌گاه فرارو

تکلیف برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولس در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر امروز مشخص خواهد شد.

وب‌گاه الف

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش امدادگران در کمک‌رسانی به افراد حادثه‌دیده در سیلاب، چهار هزار و 985 نفر اسکان اضطراری پیدا کردند و 102 نفر نیز از سیلاب رهاسازی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان درباره وقوع سیل در این استان اظهار داشت: تاکنون پنج هزار نفر اسکان اضطراری داده شدند و توزیع آب و غذا در مناطق آسیب‌دیده همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی، نسبت به خطر تکرار وقوع سیلاب در جنوب‌شرق کشور هشدار داده و تأکید کرده است که امروز در سیستان‌وبلوچستان همچنان خطر سیلاب وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

درحالی‌که اهمیت محیط زیست در ایران فعلاً بیشتر در مرحله شعار، ایده و نام‌گذاری روز درختکاری و طبیعت باقی مانده‌است، اما سایر کشور‌ها برای این مهم، سرمایه‌گذای و سیاستگذاری جدی انجام داده‌اند؛ تاجایی‌که افزایش رقابت‌ها برای کربن صفر، زنجیره تأمین شفاف و حفاظت از تنوع زیستی جزء هشت روند برتر در شاخص راهبری زیست‌محیطی، اجتماعی و شرکتی در سال 2024 است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از خسارت 2 هزار میلیارد تومانی سیل به محورهای روستایی و راه‌های اصلی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

جواد خیابانی که این اواخر رکورد حضور در برنامه‌های مختلف تلویزیونی را شکسته و از بام تا شام روی آنتن دیده می‌شود، در یکی از همین برنامه‌ها از بازنشستگی قریب‌الوقوع خود خبر داد.

وب‌گاه فرارو

علیرضا بیرانوند استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

مهاجم آرژانتینی استقلال تهران پس از گذشت 120 از اولین گلی که برای استقلال به ثمر رسانده بود بار دیگر گلزنی کرد.