دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

مهدی قایدی از ابتدا و در دیدار اتحاد کلباء برابر العین به میدان می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از کمک 10 میلیارد تومانی نیکوکاران تهرانی برای مردم سیل‌زده استان سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

"پویشی برای بازسازی خانه" با هدف کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان آغاز به‌کار کرد.

وب‌گاه الف

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع سیل، اورژانس هوایی را فعال و بیماران و همچنین مادران باردار را به مناطق امن و مراکز درمانی منتقل کردیم.

خبرگزاری تسنیم

شکوفه گلبارانی با نمایش «تله موش» به بخش کودک و نوجوان نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور راه یافته است.

وب‌گاه الف

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد و از امدادرسانی به بیش از 38 هزار نفر از هفتم اسفند تا امروز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع سیل، اورژانس هوایی را فعال و مادران باردار را به مناطق امن و مراکز درمانی منتقل کردیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عارف با اشاره به تعمیق روزافزون شکاف بین ملت و حاکمیت، خاطرنشان کرد: اختلاف اساسی در روایت ملت و حاکمیت از وضعیت کنونی است حاکمیت معتقد به نزدیک شدن به قله است ولی ملت اوضاع را نامساعد می‌بیند.

وب‌گاه فرارو

«بعد از ظهر هوا در تهران ابری می‌شود و بارندگی داریم و افرادی که می‌خواهند به شمال کشور بروند بدانند که در مسیر با بارش برف رو به رو می‌شوند. هوای تهران فردا هم سردتر می‌شود. پس سردترین بامداد در تهران صبح روز شنبه است.»

وب‌گاه الف

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام مسئول روابط عمومی پالایشگاه نفت آفتاب، حادثه امروز آفتاب جزیی بودو تنها 2 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سانحه رانندگی در محور اهر_تبریز که چهارکشته و 9 مصدوم برجای گذاشت، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

پیکر دختر دوچرخه‌سوار ایران راهی خانه ابدی شد.

وب‌گاه فرارو

مهاجم سابق پرسپولیس به تیمی ژاپنی پیوست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود. کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود. محمد اصغری، در گفتگو با شبکه خبر درباره وضعیت آب و هوای کشور، افزود: احتمالاً روز شنبه و یکشنبه برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هشدار رنگ نارنجی صادر خواهیم کرد. مردم...

وب‌گاه فرارو

باشگاه مس رفسنجان مطالبات بازیکنان این تیم را پرداخت کرد.