دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

مهاجم ایرانی رم انگیزه زیادی برای بازی در لیگ اروپا مقابل برایتون انگلیس دارد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: 12 شهرستان استان درگیر سیل شدند و تعداد 252 روستا به دلیل آسیب‌های وارد شده در خطوط انتقال، شبکه‌های توزیع و تأسیسات تأمین و پمپاژ آب با مشکل قطعی آب مواجه شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصغری گفت: بعد از ظهر هوا در تهران ابری می‌شود و بارندگی داریم و افرادی که می‌خواهند به شمال کشور بروند بدانند که در مسیر با بارش برف رو به رو می‌شوند. هوای تهران فردا هم سردتر می‌شود. پس سردترین بامداد در تهران صبح روز شنبه است.

وب‌گاه فرارو

ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق، در بازی برابر اردن به دلیل خوشحالی نامناسب توسط علیرضا فغانی از زمین بازی اخراج شد.

وب‌گاه فرارو

سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جریان سفر به سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده بازدید کرد و گفت: بعد از جلسه‌ای که در هیات دولت و خبرگان داشتم، بلافاصله به چابهار حرکت کردم با این هدف که برای بارش‌های بعدی با توجه به هشدار‌های هواشناسی و وقوع احتمالات از هم اکنون اقدامات و تدابیر لازم پیرامون پیشگیری، پیش‌بینی و برخورد متناسب در دستور کار قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طوفان‌ها، خشکسالی و آتش سوزی کره زمین که به دلیل تغییرات آب و هوایی و همچنین پدیده آب و هوایی ال نینو ایجاد شده بود، کره زمین را در سال 2023 به گرم‌ترین سال سیاره در رکوردهای جهانی تبدیل کرد.

وب‌گاه فرارو

با ادامه مصدومیت گولسیانی به نظر می‌رسد فرشاد فرجی جایگزین او باشد.

وب‌گاه فرارو

همزمان با شایعاتی درباره پروژه‌ای ویژه برای حضور کریستیانو رونالدو در دنیای بوکس، اسطوره فوتبال در کنار سه سوپراستار بوکس دیده شد.

وب‌گاه فرارو

هفته نخست از بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود آسان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها و راهیابی شاگردان کارلو آنچلوتی به مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسید.

وب‌گاه فرارو

در پرسپولیس چهار و در استقلال پنج بازیکن هستند که سه‌اخطاره شده و اگر در جدال با خوزستانی‌ها یک کارت زرد دیگر دریافت کنند، دربی را از دست می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

پرسش اینجاست که با توجه به طرح انتقاد‌های مکرر علی دایی از سبک تیم ملی، دستیاران امیر قلعه‌نویی و نتایج سینوسی، آیا او حامی امیر قلعه‌نویی است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشمندان برای شبیه‌سازی بلایای طبیعی احتمالی یک «دوقلوی دیجیتالی» از زمین ساختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش‌های شدید در قشم آبشار درست کرد. بارش‌های شدید در قشم آبشار درست کرد بارندگی در قشم از صبح امروز آغاز شده و جاری شدن آبهای سطحی، جلوه زیبایی به آن داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موج بارندگی جدید به کشور از فردا بعد از ظهر وارد می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان برنامه و بودجه کشور از تخصیص 500 میلیارد تومان تنخواه برای جبران خسارت‌های سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جریان سفر به سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده بازدید کرد و گفت: بعد از جلسه‌ای که در هیات دولت و خبرگان داشتم، بلافاصله به چابهار حرکت کردم با این هدف که برای بارش‌های بعدی با توجه به هشدارهای هواشناسی و وقوع احتمالات از هم اکنون اقدامات و تدابیر لازم پیرامون پیشگیری، پیش‌بینی و برخورد متناسب در دستور کار قرار گیرد. وی افزود: در این سفر با ستاد بحران...