دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن حیدری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیش از 200 شهر از حدود 1400 شهر کشور در نزدیکی فرونشست (5 تا 10 کیلومتری) قرار دارند و یا درگیر فرونشست شده‌اند، گفت: مناطق تحت تاثیر فرونشست در ایران با نرخ بالای 20 سانتی‌متر در سال، 5 برابر میانگین جهانی است. در دنیا شاید 3 درصد از مناطق یک کشور دارای فرونشست با نرخ 20 سانتی‌متر یا بالاتر باشد، اما در ایران این رقم بالای 15 درصد است. علیرضا شهیدی، رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات...

وب‌گاه مشرق نیوز

ابراهیم رئیسی از همان نخستین روزهای تصدی ریاست جمهوری، رفع مشکلات استان خوزستان را در اولویت برنامه‌های دولت مردمی قرار داد و از همین رو در این مدت 6 بار در جمع پرشور مردم خوزستان حاضر شده اند.

وب‌گاه فرارو

معاون فنی سازمان نقشه‌برداری کشور با تاکید براینکه در دشت جنوب البرز که شامل استان البرز، قزوین و تهران می‌شود، بالای 20 سانتی‌متر فرونشست داریم، گفت: در استان تهران مناطقی وجود دارند که حدود 20 سانتی‌متر فرونشست دارد. در دنیا یک سانت یا دو سانتیمتر فرونشست ارقام بزرگی است، اما ما در مورد اعدادی چندین برابر آن صحبت می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر محمد محمودی معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین تجلیل از موکب‌داران ارتش در اربعین 1402 که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: جلسه امروز به منظور تجلیل از فعالان قرارگاه جهادی اربعین حسینی ارتش منعقد و برگزار شده است. امیر محمودی با بیان اینکه اربعین حسینی شگفتی‌هایی دارد که فراتر...

وب‌گاه فرارو

فینال چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان بین تیم‌های مهرسان و گروه بهمن، چهارشنبه 16 اسفند در سالن مشحون ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که تیم بهمن با نتیجه 61 بر 55 به برتری رسید. به این ترتیب هر دو تیم دو برد در این مرحله کسب کرده‌اندکه در فینال پنجم قهرمان لیگ برتر مشخص خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از سیل‌زده‌های سیستان مقابل رئیس‌جمهور گلایه های شدیدی درباره وضعیت کمک رسانی به سیل زدگان مطرح کرد یکی از سیل‌زده‌های سیستان مقابل رئیس‌جمهور گلایه های شدیدی درباره وضعیت کمک رسانی به سیل زدگان مطرح کرد این شهروند سیستان و بلوچستان مقابل رئیس‌جمهور گفت: بعد 9 روز تازه لودرها آمدن، این خدمت شد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: خسارت‌های ناشی از سیل در نواحی جنوبی کشور به بیش از 2 هزار میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رئیس جمهور گفت: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها صرفا با اقدامات دولتی و برخورد های تعزیراتی ساماندهی نمی شود بلکه این خود بازاریان و اصناف هستند که با هماهنگی می توانند بر بازار به نحو مطلوب نظارت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری درباره وضعیت آب و هوای کشور، افزود: احتمالاً روز شنبه و یکشنبه برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هشدار رنگ نارنجی صادر خواهیم کرد. مردم و مسئولان باید در جریان باشند. وی گفت: در جزایر تنگه هرمز و بخش‌های شرقی خلیج فارس احتمال آب‌گرفتگی و طغیان رودخانه‌ها؛ و سرریز شدن سد‌ها پیش بینی شده است؛ بنابراین کشاورزان برای جمع آوری محصول عجله...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری، در گفتگو با شبکه خبر درباره وضعیت آب و هوای کشور، افزود: احتمالاً روز شنبه و یکشنبه برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هشدار رنگ نارنجی صادر خواهیم کرد. مردم و مسئولان باید در جریان باشند. وی گفت: در جزایر تنگه هرمز و بخش‌های شرقی خلیج فارس احتمال آب‌گرفتگی و طغیان رودخانه‌ها؛ و سرریز شدن سد‌ها پیش بینی شده است؛ بنابراین کشاورزان...

وب‌گاه خبر آنلاین

در راستای دستور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تقویت و استمرار امدادرسانی‌ها در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، تجهیزات امدادی، ترابری و خدمات درمانی جدیدی به مناطق سیل زده اعزام شد.

وب‌گاه فرارو

فرانسیسکا کنسیسائو، ستاره پورتو، روز به روز بیشتر در این باشگاه پیشرفت می‌کند و کیفیت بالایش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از کمک 10 میلیارد تومانی نیکوکاران تهرانی برای مردم سیل زده استان سبستان و بلوچستان خبر داد.