دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواداران ملوان با بردن یک بنر به داخل ورزشگاه از سیستان و بلوچستان حمایت کردند. هواداران ملوان با بردن یک بنر به داخل ورزشگاه از سیستان و بلوچستان حمایت کردند. به گزارش عرشه آنلاین؛ بنر زیبای هواداران ملوان در بازی مقابل گل‌گهر را می‌بینید که روی آن نوشته:

وب‌گاه عرشه آنلاین

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار: در پی سیل در سیستان و بلوچستان، عمده زیرساخت‌های راه منطقه به طور کامل از بین رفته است. انتخاب: معین الدین سعیدی، نماینده چابهار: در رابطه با درگیر شدن فاضلاب با آب مصرفی و شیوع بیماری‌های عفونی بیان کرد: متاسفانه نگرانی که ما داریم این است که شبکه های فاضلاب در شهر و روستا وجود ندارد و سیل باعث شده که فاضلاب با آب مصرفی قاتی شود و نگران بیماری‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله خاتمی گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی با توجه به شرایط امروز کشور جهاد و بیعت با امام و شهدا بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته و در مصلی امام خمینی (ره)، گفت: ماه رمضان را مثل ماه‌های دیگر نبینید. خداوند حساب ویژه‌ای برای ماه رمضان باز کرده است. وی افزود: روزی که روزه هستید با روزی که روزه نیستید باید متفاوت باشد، لذا همیشه باید مراقب زبان، چشم و گوش بود اما در ماه رمضان بیشتر باید این را رعایت کرد،...

وب‌گاه عصر ایران

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در هفتمین روز از حضور خود در مناطق دچار سیلاب در جنوب استان، ضمن بازدید از بخش‌ها و مناطق مختلف شهرستان دشتیاری در گفتگو با مردم بومی و محلی از نزدیک روند امدادرسانی به سیل زدگان را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه عصر ایران

تداوم وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان باعث چالش‌های بسیاری برای مردم روستاهای آن منطقه شده است. شبکه های فاضلاب در شهر و روستا وجود ندارد و سیل باعث شده که فاضلاب با آب مصرفی قاتی شود و نگران بیماری‌های عفونی هستیم. ما فقط یک متخصص عفونی داریم و من واقعا نگران هستم.

خبرگزاری تسنیم

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان القا می‌کردند که حضور در انتخابات حداکثر 10 تا 25 درصد خواهد بود اما به کوری چشم دشمن؛ مردم مشارکت 41 درصدی از خود به نمایش گذاشتند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

وب‌گاه فرارو

غول‌های کاتالونیا پس از کسب عنوان قهرمانی لالیگا در ماه ژوئن سال 2023، بازسازی استادیوم مشهور جهانی خود را آغاز کردند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد گفت: اگر در عرصه عمل آن اتفاق بایسته در حوزه مسجد صورت نگیرد، فایده ندارد. در میدان عمل نشان دهیم چه اتفاقی افتاده است. راه های پیوند را باید گسترش دهیم.

خبرگزاری دانشجو

پنجمین مرحله‌ی رزمایش امدادی و کمک رسانی مومنانه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با رویکرد شادی و نشاط آفرینی و نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده همراه بود.

خبرگزاری تسنیم

پنجمین مرحله ی رزمایش امدادی و کمک رسانی مومنانه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با رویکرد شادی و نشاط آفرینی و نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده همراه بود.

وب‌گاه عصر ایران

وی افزود: بر همین اساس، برای روز شنبه در سیستان و بلوچستان همچنان خطر سیلاب را داریم.

وب‌گاه فرارو

اشغال ایران در زمان جنگ جهانی دوم معمولا به عنوان «اشغال انگلیسی - روسی» شناخته می‌شود، اما واقعیت این است که در سال 1942، کشور آمریکا نیز با ارسال 30 هزار نیرو به اشغالگران پیوست. ماموریت آمریکایی‌ها در ایران ایجاد یک دالان ارتباطی برای رساندن تجهیزات و کمک‌های لازم به شوروی بود.

وب‌گاه فرارو

با ابتکار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دربی درگ قرمز و آبی‌ها با گزارش سرهنگ علیفر برگزار خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

وب‌گاه فرارو

حضور ستاره فوتبال را در فرش قرمز فیلم جدید نتفلیکس ببینید.