دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

اتحاد کلباء با شکست در ضربه‌های پنالتی برابر العین از راهیابی به دیدار نهایی لیگ‌کاپ امارات بازماند.

وب‌گاه فرارو

الوحده با درخشش احمد نوراللهی توانست به فینال لیگ کاپ امارات صعود کند.

وب‌گاه فرارو

جدال جذاب دو تیم هوادار تهران و ذوب‌اهن اصفهان به تساوی 2 بر 2 رسید.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال صنعت نفت و نساجی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی رسیدند.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با شکست گل‌گهر سیرجان به رتبه سوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

وب‌گاه الف

در جریان بازدید رییس جمهور از مناطق سیل زده بلوچستان یکی از فیلم‌های که خیلی وایرال شد، گفته‌های یک مرد منتقد بلوچ در مناطق سیل زده دشتیاری بود که خطاب به رئیسی گفت؛ من از مخالفین شما بودم ولی الان از موافقین شما شدم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان اورژانس کشور اطلاع داد که از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع سیل سیستان و بلوچستان، اورژانس هوایی بیماران و همچنین مادران باردار را به مناطق امن منتقل کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق پیش بینی کارشناس هواشناسی، بعد از ظهر هوا در تهران ابری می‌شود و بارندگی داریم و افرادی که می‌خواهند به شمال کشور بروند بدانند که در مسیر با بارش برف رو به رو می‌شوند. هوای تهران فردا هم سردتر می‌شود. پس سردترین بامداد در تهران صبح روز شنبه است. آغاز دوره بارشی جدید با ورود اولین موج بارندگی | خطر سیل باز هم سیستان و بلوچستان را تهدید می‌کند! کارشناس مشهور هواشناسی دیشب ویدئویی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر جدید پاکستان با قدردانی از پیام تبریک رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: تهران و اسلام‌آباد مصمم به همکاری نزدیک برای پیشرفت کشورهای یکدیگر و منطقه هستند.

وب‌گاه فرارو

«سیل خسارت زیادی در جنوب استان سیستان و بلوچستان به جا گذاشت. این سیل از 26 شهرستان، 16 شهرستان استان را درگیر آب گرفتگی کرد که در این میان جمعیتی حدود 400 هزار نفر و بیش از 1000 روستا آسیب دیده‌اند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان گفت: از همان ساعت‌های ابتدایی سیل، اورژانس هوایی را فعال و بیماران و همچنین مادران باردار را به مناطق امن و مراکز درمانی منتقل کردیم.

وب‌گاه فرارو

آریانا، ولی نژاد دختر دوچرخه سوار ایرانی که هفته پیش دچار سانحه سوختگی شده بود درگذشت و جامعه ورزش و مخصوصا دوچرخه‌سواری را در شوک فرو برد.

وب‌گاه فرارو

صفحات هواداری العین با یادآوری قهرمانی این تیم در آسیا به استقبال بازی با النصر رفتند.

وب‌گاه فرارو

به دلیل همزمانی برگزاری دربی و مراسم چهارشنبه سوری، احتمال اینکه دیدار بین استقلال و پرسپولیس به تعویق بیفتد، وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: از همان ساعت‌های ابتدایی وقوع سیل، اورژانس هوایی را فعال و بیماران و همچنین مادران باردار را به مناطق امن و مراکز درمانی منتقل کردیم.

وب‌گاه فرارو

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در آستانه برگزاری دربی پایتخت سرپرستان و مدیران رسانه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس را به کمیته اخلاق فدراسیون فراخواند.