دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد هواپیمایی که در آسمان کیش دچار نقص فنی شده بود، به سلامت بر زمین نشست.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از گود‌های رهاشده پرخطر 50 مورد از جمله گود برج میلاد با 200 میلیارد تومان هزینه و گود کنار کتابخانه ملی موسوم به گود فرهنگ، ایمن‌سازی و رفع خطر شده است.

وب‌گاه الف

بررسی وضعیت مشارکت در 31 استان کشور، داده‌های جالبی را ارائه می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

کمیته استیناف محرومیت تعلیقی حسین کنعانی را تائید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از ابتدای وقوع سیل در سیستان و بلوچستان، به 24 هزار نفر خدمت رسانی انجام شده است و همچنین به 817 خانوار اسکان اضطراری داده شده است. وی ادامه داد: خدمت رسانی به 506 روستا انجام شده است و 95 نفر را از سیل‌آب نجات داده‌ایم. کولیوند در خصوص طریقه امدادرسانی بیان داشت: خدمات و اقلام را هم از طریق هوایی با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به ادامه بارندگی‌ها در استان سیستان و بلوچستان، 2 مقام مسئول از مردم و دستگاه‌ها خواستند در حالت آماده باش به سر ببرند.

وب‌گاه فرارو

«در کنار خسارات سیل، سد‌های استان پر شد. مردم رها نشده بودند. رئیس‌جمهور این دولت از سفر خارجی بلافاصله به صحنه یک رویداد سیل و زلزله می‌رود. خوی را یادتان نیست که همان اول رئیس‌جمهور به آنجا رفت. این حرف‌ها که مردم سیل‌زده رها شده‌اند به این دولت مردمی نمی‌چسبد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از گودهای رها شده پرخطر 50 مورد ایمن‌سازی و رفع خطر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ملل از افزایش دمای هوا در تابستان خبر داده است. سازمان ملل از افزایش دمای هوا در تابستان خبر داده است. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان ملل پیش‌تر نیز هشدار داده بود که سال 2024 تحت تاثیر پدیده ال‌نینو، احتمالا گرم‌تر از سال گذشته باشد. به این ترتیب، امسال باید منتظر بود تا رکورد گرم‌ترین سال زمین بار دیگر شکسته شود.

وب‌گاه عصر ایران

دومین کاروان کمک‌های امدادی سپاه، شامل پمپ‌های تخلیه آب، ملزومات پزشکی و خوراکی آماده توزیع در بین سیل‌زدگان نگور در جنوب سیستان و بلوچستان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود، روز‌های آینده نیز بارش‌هایی در استان سیستان و بلوچستان داشته باشیم، آماده‌باش به همه دستگاه‌ها اعلام شده است و هر کاری نیاز باشد، انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه و اقیانوس هند است، گفت که ما باید از ایران 5 هزار کیلومتر عمق دفاع استراتژیک خود را توسعه دهیم و نیروهای دریایی و هوافضای سپاه باید بر این نقاط متمرکز شوند، چراکه جنگ‌های آتی دریاپایه و هواپایه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: در حال حاضر 81 هزار و 288 خانوار در کل استان تهران مورد حمایت هستند و همچنین در سیل اخیر 1.5میلیارد تومان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان کمک نقدی شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: طرح اطعام مهدوی برای پنجمین سال متوالی اجرا خواهد شد. این طرح از زمان شیوع کرونا و با دستور مقام معظم رهبری برای حمایت از مردم به مرحله اجرا درآمده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چپهای تحریمی در حالی از کنده شدن پوست سیاست در ایران سخن می گویند که اتفاقا باید گفت سیاست ورزی در ایران با انسداد توطئه تحریم انتخابات و احتمال برخورد با آن قوتی دو چندان یافته است.

وب‌گاه فرارو

پیشنهاد عربستان برای برپایی یک غرفه ملی در جریان المپیک 2024 در ساختمانی تاریخی در پاریس، با مخالفت قانون‌گذاران و افکار عمومی فرانسه روبه‌رو شده است.