دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، جزییات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

امیر سرلشکر موسوی به فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش دستور داد، کمک رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان را تقویت کنند.

وب‌گاه فرارو

با گذشت بیش از یک هفته از رخداد سیل بلوچستان و سرعت پایین خدمات‌رسانی و رسیدگی به وضعیت بایسته سیل‌زدگان و مناطق سیل‌زده و نیز ورود گروه‌های مردمی و فعالان اجتماعی و مدنی برای امدادرسانی و کمک به آسیب‌دیدگان، در این میان باید توجه داشت که خواسته‌ها و مطالبات اساسی مردم در هیاهوی توزیع مواد غذایی و کنسرو لوبیا و تن ماهی و آب معدنی گم شده است.

وب‌گاه فرارو

تصویری جدید از احمدرضا عابدزاده در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از ورود سپاه به مرحله بازسازی آسیب ها و خسارت های ناشی از سیلاب در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد. جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از ورود سپاه به مرحله بازسازی آسیب ها و خسارت های ناشی از سیلاب در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد. سردار احمد شفایی جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: برآورد خسارت سیل در دشتیاری چندین هزار میلیارد تومان است، اما اوضاع به شرایط نرمال نزدیک شده است.

خبرگزاری تسنیم

رییس بخش زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از خسارت سیل به 1947 روستا سیستان و بلوچستان و خسارت مالی حدود 2000 میلیارد تومانی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

نامزد ستاره پرتغالی النصر پس از حضور در هفته مد پاریس حالا از دیزنی لند پاریس دیدن کرده است.

وب‌گاه فرارو

باشگاه مس رفسنجان با انتشار آماری، نسبت به بیانیه باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

قهرمانان فصل گذشته بوندس‌لیگا و لوشامپیونا به اولین تیم‌های راه یافته به دومین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 تبدیل شدند.

وب‌گاه فرارو

سجاد آقایی می‌گوید خودش را برای شرکت در قهرمانی آسیا آماده می‌کند، اما نیاز به کفش جدید دارد و امیدوار است فدراسیون دوومیدانی این مشکل را برطرف کند.

وب‌گاه فرارو

تیم پرسپولیس با اوسمار هجومی‌تر شده و از همه مهم‌تر اینکه سازوکار دفاعی تیمش را هم منسجم کرده است. سه بازی، سه برد شیرین، خلق موقعیت‌های بسیار و بدون گل خورده؛ پرسپولیس ظاهرا تیم جذاب‌تری شده است.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه شکست برابر قطر هنوز برایم قابل هضم نیست، گفت: اتفاقات فوتبالی باعث شد به فینال نرسیم و نتوانیم مردم ایران را شاد کنیم.

وب‌گاه فرارو

انتشار تصاویر داوری مهسا قربانی در رقابت‌های بین‌المللی، پیش‌تر این حساسیت را به وجود آورد که مقوله حجاب را رعایت نکرده. حتی شایعه شد که او از سوی فدراسیون فوتبال ایران تحت فشار قرار گرفته و برای معرفی‌اش به بازی‌های انتخابی المپیک، به همین دلیل از فهرست ایران دور مانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لحظه نجات شخصی در دشتیاری سیستان و بلوچستان که از برای نجات از سیل به بالای درختان پناه برده بود. لحظه نجات شخصی در دشتیاری سیستان و بلوچستان که از برای نجات از سیل به بالای درختان پناه برده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کماکان بارش‌ها در جنوب شرق ادامه دارد. بابت سیل احتمالی امشب در سیستان و بلوچستان و هرمزگان نگران هستیم.