دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

به نظر می‌رسد لیست تیم ملی ایران برای دیدار‌های مقدماتی جام جهانی به تغییرات قابل توجهی روبرو شود.

وب‌گاه فرارو

محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان برای دیدن فرزندش راهی اصفهان شده است، اما تا زمانی که وعده پرداخت مطالبات محقق نشود به رفسنجان بازنمی‌گردد.

وب‌گاه فرارو

یکی از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با چکی به‌مبلغ بیش از دو هزار میلیارد تومان خواهان در اختیار گرفتن 51 درصد سهام پرسپولیس شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد، گفت: امدادرسانی به سیل زدگان با محوریت وزارت کشور و دستگاه‌های امدادرسان از لحظات اولیه شروع شده.

وب‌گاه فرارو

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس در 3 دیداری که برای سرخ‌پوشان به میدان رفته است توانسته آمار خوبی را از خود به ثبت برساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی جلسه امروز هیات دولت را زودتر ترک کرد تا برای سرکشی میدانی از سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان عازم این استان شود.

وب‌گاه فرارو

علیرضا فغانی به انتخاب شدن مهسا قربانی بابت داوری در اتاق VAR دربی تهران واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره اقدامات دولت در سیل سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات از لحظات اولیه بروز سیل از سوی، وزیر کشور و دستگاه‌های امدادرسان شروع شده است.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت گفت: رئیسی جلسه امروز هیات دولت را زودتر ترک کرد تا برای سرکشی میدانی از سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان عازم این استان شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی گفت: 20 اینفلوئنسر چینی با 60 میلیون دنبال‌کننده به ایران آمدند و در حوزه فرهنگی، اکوتوریسم، جاده ابریشم و طبیعت فعال هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی با محوریت وزارت کشور و هلال احمر از لحظات اولیه شروع شده است با این‌که وزارت کشور درگیر مساله انتخابات بود، اما کار با بسیج همه دستگاه‌ها از جمله وزارت راه و نیرو دنبال می‌شود. وزیر کشور در منطقه حضور یافت. استاندار،...

وب‌گاه فرارو

3 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل از مسابقات توانسته اند نسبت به سایر هم تیمی‌های خود آمار بهتری داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: این حرف‌ها که مردم سیل‌زده رها شده‌اند به این دولت مردمی نمی‌چسبد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در مورد قیمت بلیط‌ها وزارت راه تلاش زیادی برای کنترل قیمت‌ها دارد و در نشست اخیر هم درباره کنترل قیمت‌ها به ویژه بلیط هواپیما تذکرات جدی دادم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان صحبت کرد.