سه‌شنبه 8 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیلاب سبب طغیان رودخانه‌های فصلی و بارش سنگین شده به طوری که راه تمام روستاها بسته شده و هیچ ارتباطی به سایر شهرستان‌های همجوار و حتی یک روستا به روستای دیگری هم وجود ندارد وقوع سیلاب در سیستان و بلوچستان فاجعه آفریده است و وضعیت مردم در این منطقه بحرانی است. بارش باران و جاری شدن سیلاب سبب محاصره شدن 387 روستا در شهرستان‌های دشتیاری، چابهار و قصرقند سیستان و بلوچستان شده و براساس اعلام...

وب‌گاه گسترش

با توجه به گزارش منتشر شده در تجارت‌نیوز، پس از گذشت 18 ماه از محدودیت‌ها، پروازهای ایرلاین‌های ایرانی به مالزی دوباره آغاز شده است. در مرداد ماه سال 1401، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد که فرودگاه‌های مالزی دیگر به ایرلاین‌های ایرانی سوخت تامین نمی‌کنند. این امر به دلیل همکاری شرکت‌های سوخت رسانی فرودگاه‌های مالزی با شرکت‌های آمریکایی بوده است و اعلام شده است که اگر به هواپیماهای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از امدادرسانی به 906 نفر در حوادث جوی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیر کل بحران استانداری سیستان و بلوچستان، گفت: سهمیه سوخت ویژه به شهرستان‌های استان اختصاص داده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده چابهار با اشاره به اینکه برخی گزارشات حجم آبی که می‌آید از طوفان گونو بیشتر است، افزود: متاسفانه زیرساخت‌های مدیریت بحران را در این منطقه نداریم به شدت در آنجا احساس خطر می‌کنم و خواهشم از همه مسئولان مخصوصا در حوزه مدیریت بحران، هلال احمر، وزارت کشور و دوستان دیگر به خصوص ارتش و سپاه این است که ورود جدی داشته باشند. نماینده چابهار با اشاره به اینکه برخی گزارشات حجم آبی که می‌آید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در بخشی از مناطق سیستان و بلوچستان، یگان‌های امدادی و مهندسی ارتش برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده در آماده‌باش کامل قرار دارند. به گزارش عرشه آنلاین؛ امیر سرتیپ امیر غلامعلیان ارشد فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، گفت: در پی وقوع سیل در بخشی از مناطق استان سیستان و بلوچستان به منظور کمک‌رسانی به مردم عزیز این منطقه،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تداوم بارندگی‌های شدید در شهر بندری «گوادر» واقع در ایالت بلوچستان پاکستان و ویرانگری‌های ناشی از سیل باعث شد تا دولت ایالتی وضعیت این شهر را «فاجعه بار» اعلام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت ایالت بلوچستان پاکستان ویرانگری‌های ناشی از سیل در شهر گوادر را فاجعه بار اعلام کرد.

وب‌گاه الف

مدیرکل ستاد بحران سیستان وبلوچستان گفت: بر اساس برآورد اولیه تاکنون سیلاب خسارت 14 هزار میلیارد ریالی به زیرساخت‌های 13 شهرستان این استان وارد کرده که بیشتر این خسارت ها به ترتیب به حوزه‌های راه، برق و کشاورزی مربوط می شود.

وب‌گاه عصر ایران

سر وزیر ایالت بلوچستان با ابراز تاسف از خسارت‌های شدید مادی و معنوی در شهر گوادر درپی بارندگی‌های شدید وضعیت این شهر را فاجعه بار اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیش از پرونده کوروش کمپانی؛ قابل توجه‌ترین کلاهبرداری پانزی در اقتصاد ایران توسط موسسات مالی و اعتباری صورت گرفت موسساتی که دهه 1380 بدون دریافت مجوز از بانک مرکزی و با استفاده از غفلت دولت در آن زمان شکل گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ دوم قربانی از آماده‌باش بالگرد‌های هوانیروز برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در بخشی از مناطق سیستان و بلوچستان، یگان‌های امدادی و مهندسی ارتش برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده در آماده‌باش کامل قرار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمعیت هلال احمر از آماده‌باش جهت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده ارشد قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در بخشی از مناطق سیستان و بلوچستان، یگان‌های امدادی و مهندسی ارتش برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وب‌گاه الف

امیر سرتیپ دوم قربانی از آماده‌باش بالگردهای هوانیروز خبر داد.