سه‌شنبه 8 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقتی زمستان مناظر را در زیر برف پنهان می‌کند، اثرات آن بر اقتصادها و مشاغل محلی به اندازه دانه‌های برفی که زمین را پوشانده‌اند فراگیر و چندوجهی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با صدور هشدار سطح قرمز، نسبت به رخداد شدیدترین وضعیت جوی در سال 1402 در این استان همراه با رگبار شدید و وقوع سیلاب شدید در برخی مناطق شهری و روستایی نیمه جنوبی استان هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان هواشناسی کشور گفت: روند تغییرات پارامتر‌های جوی دنیا در سال 2022 نشان می‌دهد که غرب آسیا و ایران یکی از مناطق شاخص از نظر افزایش دما است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در پیامی‌به همتای پاکستانی خود، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان این کشور، آمادگی ایران برای کمک به سیل زدگان را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با صدور هشدار سطح قرمز، نسبت به رخداد شدیدترین وضعیت جوی در سال 1402 در این استان همراه با رگبار شدید و وقوع سیلاب شدید در برخی مناطق شهری و روستایی نیمه جنوبی استان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با صدور هشدار سطح قرمز، نسبت به رخداد شدیدترین وضعیت جوی در سال 1402 در این استان همراه با رگبار شدید و وقوع سیلاب شدید در برخی مناطق شهری و روستایی نیمه جنوبی استان هشدار داد. اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با صدور هشدار سطح قرمز، نسبت به رخداد شدیدترین وضعیت جوی در سال 1402 در این استان همراه با رگبار شدید و وقوع سیلاب شدید در برخی مناطق شهری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در پیامی‌به همتای پاکستانی خود، ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان این کشور، آمادگی ایران برای کمک به سیل زدگان را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل جبهه پایداری گفت: ما انتخابات را در ایران هم حق تعیین سرنوشت، حل الناس و تکلیف می‌دانیم. در جمهوری اسلامی علیرغم شرایط مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس یا شرایط امنیتی و طبیعی مثل زلزله و سیل، هیچ وقت مانع تعطیلی انتخابات نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا 2 روز آینده گفت: همه استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند. سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا 2 روز آینده گفت: همه استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند. به گزارش عرشه آنلاین، حسین ظفری، سخنگوی...

وب‌گاه عصر ایران

طراحی شده توسط هوش مصنوعی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایلان ماسک در جدیدترین توییت خود نوشت: ایالات متحده به یک مأمن برای خطرناکترین جنایتکاران جهان بدل شده است.

خبرگزاری تسنیم

ماهواره "پارس1"ماهواره‌ای از نوع سنجشی تحقیقاتی که تزریق آن به مدار لئو می‌تواند در زمینه‌های مختلفی به کشورمان کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خاطرنشان کرد: رانندگان باید هنگام تردد در جاده‌های استان دقت کنند و در محور‌های کوهستانی با رعایت نکات ایمنی و با احتیاط برانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌«دو عامل تروریستی که جهت انجام عملیات بمب گذاری کنار جاده اطراف حوزه استحفاظی پاسگاه محمدان با هدف انفجار ماشین گشت این پاسگاه وارد کشور شده بودند حین انجام عملیات بمب گذاری با اتصال چاشنی انفجاری یک نفر از آن‌ها به هلاکت رسیده و نفر دوم نیز متواری گشته است.» دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان از انفجار عامل تروریستی در حین انجام عملیات در پاسگاه محمدان شهرستان بمپور خبر داد. به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که برخی گردانندگان این روزنامه مانند عبدی و دیگران با نقش‌آفرینی مثبت (مشارکت) در انتخابات مخالفت کرده‌اند، اعتماد در تحلیلی نوشت: مخاطب این متن کسانی هستند که به هر دلیلی، از کلمه «رای» نفرت دارند و هرگونه گفتگو درباره انتخابات را برنمی‌تابند. من آن‌ها را می‌فهمم؛ من می‌دانم این گریز غم‌انگیز چگونه و چرا بر ذهن و جان آن‌ها نشسته است. من...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اعتماد در حالی که از فهرست موسوم به صدای ملت حمایت می‌کند، خواستار حضور مردم در انتخابات برخلاف جریان‌های تحریمی شد.