دوشنبه 7 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای، تمدید مهلت رای‌گیری در سراسر کشور تا ساعت 12 نیمه‌شب به تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس بسیاری از استان‌های کشور منجر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از وضعیت دشتیاری یکی از شهرستان‌های این استان را در زیر مشاهده کنید. تصویری از وضعیت دشتیاری یکی از شهرستان‌های این استان را در زیر مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز 11 اسفند ماه، چهار منطقه اصلی در شهرستان‌های چابهار دچار آبگرفتگی بوده و در 11 شهرستان خاش، سیب و سوران، فنوج، ایرانشهر، میرجاوه، نیکشهر، دلگان، چابهار، سراوان، زاهدان، نیمروز، سرباز، کنارک و مهرستان نیازمند دریافت خدمات امدادی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه اکنون 11 شهرستان استان سیستان و بلوچستان در محاصره سیل و آبگرفتی قرار دارد، گفت: سه فروند بالگرد برای امدادرسانی به سیل‌زدگان آمادگی است تا به محض مهیا شدن شرایط جوی عملیات امدادرسانی هوایی آغاز شود.

وب‌گاه فرارو

محمودی با بیان اینکه این شهرستان‌ها با مخاطره جدی ناشی از بروز سیلاب مواجه نبوده‌اند، افزود: عمدتا سیلاب‌ها در شمال چابهار به وقوع پیوسته و منجر به بروز آبگرفتگی‌های گسترده‌ای شده و تا این لحظه به حدود 1100 خانوار امدادرسانی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش‌های روزهای اخیر در جنوب کرمان سبب سیلاب، آبگرفتگی و قطع برق در 3 شهر جنوبی این استان شده بود. بارش‌های روزهای اخیر در جنوب کرمان سبب سیلاب، آبگرفتگی و قطع برق در 3 شهر جنوبی این استان شده بود. به گزارش عرشه آنلاین، در شهرستان جیرفت روستاهای میجان علیا، عشرت آباد، میانچی، شهرستان قلعه گنج روستاهای سرخ قلعه و آزاد شهر و در شهرستان رودبارجنوب روستای حاجی آباد دچار سیل و آبگرفتگی شده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از روز هشتم اسفند بارندگی‌هایی در جنوب شرق کشور داشتیم که این بارندگی‌ها در سیستان و بلوچستان از شب گذشته افزایش قابل توجهی پیدا کرد. وی در ادامه بیان کرد: امروز 11 اسفند ماه 4 منطقه اصلی در شهرستان‌های چابهار دچار آبگرفتگی بوده و در 11 شهرستان خاش، سیب و سوران، فنوج، ایرانشهر، میرجاوه، نیکشهر، دلگان،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان مدیریت بحران کشور از تداوم امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: از فردا باز بالگرد برای توزیع اقلام ضروری بین مردم استفاده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که در پی وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده در ایالت تگزاس این کشور تاکنون دست‌کم 2 نفر جان باختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاهچراغی تاکید کرد: برای اینکه مردم راحت تر بتوانند در انتخابات مشارکت کنند درخواست داریم که با توجه به شرایطی مانند سرمای هوا، زودتر به شعب رای گیری مراجعه فرمایند.

وب‌گاه الف

بارندگی 10 روز گذشته سیستان و بلوچستان در یک قرن اخیر کم سابقه بوده و 80 درصد این آب برای استفاده در سایر فصول در بخش شرب، صنعت و کشاورزی راهی سدها و منابع آب زیرزمینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - جزیره زیبای کیش در کنار آب‌های نیلگون «خلیج همیشه فارس»، امروز جمعه 11 اسفند 1402 یک زیبایی دیگر در دل خود جای داد؛ سیل کلیدواژه‌هایی که پای صندوق‌های سرنوشت، پیامی خاص برای آن سوی مرزها مخابره و بار دیگر حجت را برای آنان که باید بشنوند، تمام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آمادگی 3 فروند بالگرد برای امدادرسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

64 تیم در منطقه حضور پیدا کرده‌اند و به استان‌های همجوار مثل کرمان و خراسان جنوبی آماده‌باش داده شده است تا در صورت نیاز به کمک هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیایند. در سیل چابهار آبگرفتگی‌های زیادی وجود دارد و به همین دلیل 2 فروند بالگرد فراخوان شده است اما هنوز شرایط پروازی مهیای آغاز عملیات امدادرسانی هوایی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌ها در چند روز اخیر راه ارتباطی 22 مسیر اصلی، فرعی و روستایی در جنوب این استان را بسته است. وی افزود: برق 41 روستای جنوب استان براثر بروز بارندگی و سیلاب قطع شده بود که با وجود سیلابی بودن مسیر‌ها و دشواری‌های فراوان تاکنون برق 11 روستا متصل شده ایرنا: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان...